Skip to main content
Vraag

vind het online contact met iemand soms lastig..

• April 22, 2025
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Haii,

Ik heb vaak contact met iemand die ik alleen online ken maar het voelt soms een beetje dubbel.. ze weet een deel van mijn problemen en probeert er heel erg voor me te zijn en te helpen, maar heb dan soms het gevoel dat ze vooral daarom contact met me heeft en niet dat ze me als vriend ziet en dat het voor haar fijn is om contact te hebben en zo komen sommige dingen die ze zegt ook wel op me over..😕   We appen wel vaak wat en voelt dan wel anders dan als het af en toe zou zijn..

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet doen, ze bedoeld het wel heel lief en  en dat is ze ook maar het voelt soms niet goed😔❤  Heeft iemand ook dit meegemaakt of tips hoe je er mee om zou gaan?..

Veel liefs🤗

2 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 22, 2025

Hoi lieverd. Ik denk dat je daar best op mag hinten, dat je voorzichtig vraagt of aangeeft wat je voelt. Niet dat je haar zou confronteren, maar op een vriendelijke manier je zorgen bespreekt.  En wat ook kan werken is ook een keer gewoon over koetjes en kalfjes praten, of de aandacht naar haar leggen in het gesprek. Dan merk je wel of ze dat leuk vind en of ze er op doorgaat of weer snel naar jou toe draait. Maar dat zijn maar wat ideetjes hoor, ik ken haar natuurlijk niet en het is moeilijk in te schatten hoe iemand reageert. Maar ik denk dat je het zeker wel mag aankaarten. En zegt dat je er ook voor haar bent. Tast het voorzichtog eens af denk ik 😉

Groetjes liefs Tartan XxX

• April 23, 2025

Haii lieve ​@Tartan15 ,

dankjewel 🤗❤️ Vroeg soms wel dingen maar meestal zei ze er dan niet zoveel over.. gisteren zei ze iets en toen ik wat doorvroeg ook wel wat andere dingen ❤️ ik zal aan je tips denken hoor😊

Liefs 😘❤️