Skip to main content
Vraag

Vind het forum niet meer zo fijn als eerst😔❤️

• June 17, 2025
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Heyy lieve iedereen,

Ik zit de laatste tijd minder vaak op het forum, dat heeft wel met meerdere dingen te maken maar vind het eigenlijk ook helemaal niet zo fijn meer..😕 Van de mensen die hier veel waren en ik heel lief vind zijn veel de laatste tijd niet vaak / helemaal niet meer actief.. 

Bijv. ​@Blub ​@Boterbloempjee ​@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ​@Tartan15 ​@Wolkje ​ @tropicana en nog wat anderen..😔 Mis hun wel nu, en voelt ook heel leeg dat @tim16 en @Eenmeisje004 nu weg zijn.. :(

Veel liefs ❤️❤️

5 reacties

• June 18, 2025

Heey lieve ​@Cantaloupe ,

Dat snap ik, heb ik ook daarom reageer ik de laatste tijd ook minder.  Zonder paar mensen is het inderdaad niet meer zo fijn als eerst, ik keek/ las eerst vaak mee, maar dat was inderdaad fijner dan dit. Ik hoop dat sommige mensen hier nog wel weer terug komen en iets van zich laten horen zodat ze de leegte wat kunnen opvullen. Ik hoop dat jij ondanks dit nog wel wil blijven, je reacties zijn echt lief, oprecht en behulpzaam.  💖😘

Veel liefs en een  knuffel, Spaceflower 💖💖

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 18, 2025

Hey lieverd! Ik blijf wel hoor, ik ben wat minder actief geweest maar ik blijf wel komen, en ik hoop dat de mensen die jii noemt ook weer vaker of af en toe kunnen komen. Maar ik snap heel goed wat je bedoelt! 

Gelukkig zijn er ook leuke fijne nieuwe mensen bij gekomen, dat wel ! 😍

Liefs Tover xxxx

• June 18, 2025

Heyy lieve  ​@Spaceflower ,

Ik blijf voorlopig wel hoor 😊 Hoop jij ook, knuffel terug😘❤

Heyy lieve ​@Tover01 , 

fijn dat je wel blijft komen😊 Ja gelukkig zijn er wel nieuwe mensen, zoals ​@Spaceflower 😉🤗

Veel liefs❤

• June 19, 2025

Lieve ​@Cantaloupe ,

Fijn dat je nog wel blijft en ​@Tover01 ook! Ik ook hoor! En hoop dat de andere ook weer/ wat meer terugkomen/ kijken 😉😉

Veel liefs Spaceflower 💖 ( dikke knuffel voor jullie allemaal) 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@Cantaloupe ,

Ja aww, ik snap wel dat je dat zo ervaart..🙁 vind het zelf soms ook minder fijn.. komt ook wel door bepaalde topics..🙄. Fijn dat jij, ​@Tover01 en ​@Spaceflower in ieder geval blijven en ik ook hoor, zal nu ook wel weer meer actief zijn en heb jullie ook oprecht wel gemist. ♥️♥️

Veel liefs en dikke knuffel voor jullie allemaal ♥️