Vraag

vieze adem

  • 27 July 2020
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi iedereen ik heb een vraagje want ik heb heel vaak last van een vieze adem en ik ga naar de zomervakantie naar het v.o. en ik wil niet het stinkertje van de klas worden ik poets btw 3 keer daags mijn tanden en ik flos ook regelmatig ook spoel ik mijn mond met speciaal mondwater 

 

wat moet ik doen 

 xoxo een radeloos meisje


5 reacties

Hey,

Oh ik kan me wel voorstellen dat je daar mee zit. Goed van je dat je flost, mondwater gebruikt en 3x per dag je tanden poetst. Maar weet dat 2x tanden poetsen voldoende is, want soms kan teveel poetsen ook niet goed zijn. Maar dat even terzijde. 

Ik weet dat slechte adem ook vaak kan komen door aanslag op je tong. Het zou kunnen helpen om een tongschraper te kopen en elke dag even je tong te schrapen.

Als dat nog steeds niet helpt zou ik een afspraak maken een mondhygiënist. Eigenlijk is het een soort tandarts, maar ze zijn speciaal opgeleid om advies te geven over mondverzorging. Die kan je dan waarschijnlijk goed helpen.

Groetjes,

TheColorGreen

Hoi, 

Veel water drinken helpt ook,  maar wat je nu doet is ook al goed en heel veel.

En als je er heel onzeker van word. Doe dan een rol pepermuntje in je tas 

 

groetjes 

Hallo xo_anoniempje2008 :)

Misschien kun je deze producten gebruiken: Mentos, pepermunt, kauwgom. Dat zorgt ervoor dat je mond niet meer stinkt.

-TheMightySlayer <3

allemaal bedankt voor de tips:kissing_heart:

 

Te weinig eten en drinken kan ervoor zorgen dat je uit je mond gaat stinken. Dus zorg idd dat je genoeg drinkt. 

Je zou ook eventueel kunnen kijken naar andere tandpasta?

 

Reageer