Skip to main content

hoii, ik ben anoniem. Ik ben 15 jaar, meisje en woon in een grote stad.. Voor de zomervakantie praatte ik met een jongen. We waren eerst gewoon goeie vrienden je weet wel. We begonnen steeds closer te worden en ja we voelden iets voor mekaar. We kregen op een gegeven moment een soort relatie achtig. Hij had me fotos van zn … gestuurd en ik van mn bovenkant. Twee dagen daarna appte een klasgenoot me en zei hoezo heb je fotos van jezelf doorgestuurd. Ik begon te trippen. Mn ouders zijn gelovig en dus hier enorm tegen. Dus me pa zag me op me tel en zei van hoezo zit je er zo veel op geef hier. Ik gaf die telefoon en hij ging in mn gesprekken. Hij heeft mn fotos gezien. Hij werd helemaal boos jonge. Dus hij zei ik boek een ticket naar a... (mn afkomst) en je gaat met je oma daar de hele zomer blijven. Ik was gegaan t was leuk daar, heb me om niks zorgen gemaakt enzo. Ik kwam terug in nl en ging naar een andere school. T ging allemaal zoooooooo goed. Had leuke nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt. Toen mn tante belde me (haar zoon zit bij me op school) en ze zei Anoniem je fotos zijn naar iemand doorgestuurd daar. We gaan aangifte doen. 

maar nu is mn probleem: wat moet ik doen als iemand me confronteert?? of als ze me daarover pesten??

xxx Anoniemmm

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit)

Dat is heel vervelend voor je. Negeer het pesten gwn. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm advies: blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic 


hey wat heftig :(

 

ik raad het je aan om nooit meer fotos van jezelf naar iemand op internet te sturen. je weet nooit wie erachter zit.

ik zou er met iemand over praten die je vertrouwd. dit is niet zomaar wat, en is echt belangrijk om aan iemand te vertellen. diegene kan je ook helpen!

je kan meestal ook aangifte doen voor t verspreiden van naakt fotos.

vraag je klasgenoten om de foto te verwijderen voordat ze je er verder mee pesten.

 

heel veel succes <3

 

liefs maisie


Reageer