Skip to main content

De laatste tijd gaat mn hele leven achteruit... ik weet niet of dit gewoon door de corona situatie is of dat het altijd al zo enorm slecht ging…

Ik zelf heb dan ook een niet al te prettig verleden en stond overal alleen voor.…

Ik heb nu al 3 jaar een relatie en weet niet meer wat ik ermee aanmoet de ene keer is hij een enorme zak en de andere keer is hij overbezorgd en bang dat ik overlijd... aangezien het niet al te best met me gaat... alles doet pijn en af en toe val ik dan ook neer... 

Ik vraag mezelf dan af en toe ook af of ik dit alles dan ook nog wel aan kan qua stress en anderen dingen... 

Hij geeft me dan af en toe ook het gevoel dat ik hem alleen maar in de weg loop aangezien hij me of negeert of zeer sarcastisch overkomt.... ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet... 

Alvast bedankt voor het lezen.... 

Hey daar!

Je lijkt in een onwijs lastige situatie te zitten, vervelend om te horen. Je lijkt mij een onwijs aardig persoon! Het lijkt mij een goed idee om hierover te gaan praten met je ouders, mentor, vetrouwenspersoon, huisarts of therapist. Zo kun je de situatie verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je het al te goed gaat in je relatie. Je benoemt dat hij een enorme zak is, als het overgrote deel van de tijd dat je samen bent, zo word door gebracht lijkt het me een goed idee om hierover te gaan praten met hem of de relatie te beeindigen, je verdient veel beter.

Je kunt altijd terecht bij de kindertelefoon, en als je met depressieve gedachtes worstelt staat stichting 113 altijd voor je klaar. Ik zal de contactgegevens hieronder voor je toevoegen.

Houd je sterk, ik ben supertrots op je! 💪

Groetjes!

 

De kindertelefoon: (Gratis)
Dagelijks bereikbaar tussen 11:00 en 21:00 uur. Anoniem via chat en telefoon. (0800-0432)

Stichting 113: (Gratis)
Altijd bereikbaar, 24/7. Anoniem via chat (113.nl) en telefoon. (0800-0113)


Reageer