Skip to main content

Hoi! Bij de vorige topic vroegen mensen of ik ze op de hoogte zou houden,daarom een vervolg. Ten eerste wil ik iedereen heel erg bedanken voor de reacties ❤️. Het voelt of ik er niet alleen voor sta, ik voel me inmiddels nog een beetje verdrietig, want ik slaap nog bij mijn vriendin. (Ze is nu douchen dus even tijd voor mezelf) bij de vorige topic zeiden de mensen dat ik naar de vader moet van mijn vriendin,dat vond ik een super goed idee! Dus ik ging vanochtend even naar boven, naar de vader van mijn vriendin. Maar ik wou naar z'n werk kamer gaan. Maar hij stond daar in z'n onderbroek.(ik zag de bobbel 😭 en het was een mannenslip) hij keek me aan. Ik rende terug naar beneden en heb mezelf op de wc opgesloten. Ik kwam er na een kwartier uit. Ik ging toen weer met mijn vriendin een spelletje doen, alsof er niks aan de hand was. Maar ik voelde me echt k** vanbinnen. Daarna kwam de vader van m'n vriendin terug naar beneden (wel met kleren) en ja we gingen naar de stad met z'n allen. Alleen hij deed heel vreemd tegen me. Hij keek me de hele tijd heel lang aan. En dan opeens wegkijken, en hij zat de hele tijd een beetje streng naar me te doen. Ik deed bijvoorbeeld met m'n tanden ff m'n armbandje goed, (zo een trek armbandje) en hij zei dat ik dat niet moest doen en hij zei dat hij op mij ging letten omdat mijn moeder dat zei. Ik voel me heel ongemakkelijk.. ik lig nu in bed en hij komt af en toe kijken wat ik aan het doen ben. Ik ga morgen terug naar huis. Maar ja ben wel bang hoor! Er komt miss nog een vervolg 

 

 

 

Hopelijk kan je nog wat nachtrust pakken, ik ben bang dat er niet veel anders op zit dan uitzitten tot morgen. Ik kan even geen oplossing bedenken verder.

Sterkte!

Lucas


Ohw, heftig! Er is niet veel beter op geworden dus? 😢🥺😬 Ik hoop dat het wat beter gaat voelen zodra je weer thuis bent. Als je wilt en het lukt hou ons dan op de hoogte zodra je thuis bent hoe het dan met je is. Ik vind het best wel heftig en zielig voor je! 😢😭😭 Houw je sterk en geef niet op! 💪💪💯


Sterkte!

Als ik in jouw topics lees, dan lees ik dat je veel bezig bent met wat andere mensen van jou vinden.

Je wilt ze jaloers maken of je wilt een soort van vrienden ‘kopen’ (zo noem ik dat maar als jij méér geld uitgeeft dan je wilt zodat iemand anders vriendelijk naar je doet).

Je gebruikt eigenlijk geld om te proberen andere mensen te sturen: Jaloers maken, vrienden zijn. 

Ik denk dat je daar heel ongelukkig van gaat worden, want het kost je veel geld en je blijft met een leeg gevoel achter. 

Ik heb niet een oplossing voor je maar ik raad je aan te gaan nadenken over waarom je iets doet en of je het wilt van jezelf of dat het om anderen draait.

 


Als ik in jouw topics lees, dan lees ik dat je veel bezig bent met wat andere mensen van jou vinden.

Je wilt ze jaloers maken of je wilt een soort van vrienden ‘kopen’ (zo noem ik dat maar als jij méér geld uitgeeft dan je wilt zodat iemand anders vriendelijk naar je doet).

Je gebruikt eigenlijk geld om te proberen andere mensen te sturen: Jaloers maken, vrienden zijn. 

Ik denk dat je daar heel ongelukkig van gaat worden, want het kost je veel geld en je blijft met een leeg gevoel achter. 

Volgens mij is hier gewoon sprake van (groeps)druk. De TS wordt weliswaar niet door haar vriendin beroofd, maar wel min of meer gedwongen om dingen voor haar te kopen en de dingen te doen die desbetreffende vriendin wil.


Als ik in jouw topics lees, dan lees ik dat je veel bezig bent met wat andere mensen van jou vinden.

Je wilt ze jaloers maken of je wilt een soort van vrienden ‘kopen’ (zo noem ik dat maar als jij méér geld uitgeeft dan je wilt zodat iemand anders vriendelijk naar je doet).

Je gebruikt eigenlijk geld om te proberen andere mensen te sturen: Jaloers maken, vrienden zijn. 

Ik denk dat je daar heel ongelukkig van gaat worden, want het kost je veel geld en je blijft met een leeg gevoel achter. 

Volgens mij is hier gewoon sprake van (groeps)druk. De TS wordt weliswaar niet door haar vriendin beroofd, maar wel min of meer gedwongen om dingen voor haar te kopen en de dingen te doen die desbetreffende vriendin wil.

 

Er is maar één manier om dat te stoppen: Kijken bij jezelf hoeveel het je eigenlijk oplevert.

Levert het echte vriendschap?  Dan is het een koopje!

Krijg je iemand die tijdelijk aardig doet of tijdelijk jaloers is op je nieuwe trui? Maar blijf je achter met een leeg gevoel?  Dat je dan weer wilt vullen met een nieuwe trui zodat iemand anders weer jaloers doet?
Dan is het een vrij dure en lege bezigheid.

 


Reageer