Verveling, eenzaam en geen vrienden

  • 2 May 2020
  • 8 reacties
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

Ik verveel me thuis heel erg en zit alleen maar op me telefoon de hele dag, hebben jullie misschien suggesties om nog een maand te overleven?

Ook voel ik me heel eenzaam omdat ik geen echte vrienden heb. Op school heb ik wel ‘vrienden’ maar eigenlijk zijn ze maar aardig tegen mij en zitten naast mij wanneer ik alleen zit. Ik heb geprobeerd om met ze te praten maar ze praten grotendeels alleen maar over voetbal wat ik heel saai vind. Aangezien ik introvert en een beetje verlegen ben kan ik niet zo goed small talk aangaan, en wanneer ik naast iemand zit zegt diegene ook niks wat heel awkward is.

Ik zit niet op een sport en heb er ook niet echt interesse in.. 


8 reacties

Heyy ik verveel me ook helemaal te pletter. Misschien bijbaantje zoeken? Kan je mooi wat verdienen in deze nutteloze periode;)

groetjesssss

hey

 

vervelend dat je je verveelt. het is best logisch natuurlijk.  ik heb me eigenlijk van af het begin ook kapot verveelt en me ook best wel alleen gevoeld (ik woon ook alleen). ik heb zelf een anoniem account op insta en daar app ik met veel mensen om de tijd te dooien.. ik zelf kijk ook veel Netflix. als je dat hebt kan je misschien allerlei verschillende soorten films kijken en misschien ontdek je wel een genre die je leuk vind! 

ehm je kan ook je slaap kamer renoveren. er zijn hier een aantal topic geweest om advies te vragen hoe je je kamer leuker kan maken. ik heb er ff 1tje geplakt want de andere kan ik niet vinden. maar misschien jij wel

ehm zoek ik huis een nieuwe hobby. ookal lijkt jou iets saai op het eerste oog maar stiekem is het misschien wel leuk! 

vraag aan je ouders of je mag helpen met koken. dan leer je meteen wat voor later! 

mijn laatste tip is probeer elkedag een uurtje te fietsen of te wandelen of hard te lopen. want bewegen is gezond en het maakt 1 of ander stofje in je hoofd vrij waar je blijer van woord... 

 

groetjes blue

Heyy ik verveel me ook helemaal te pletter. Misschien bijbaantje zoeken? Kan je mooi wat verdienen in deze nutteloze periode;)

groetjesssss

Hai  

heb je misschien wat tips voor me om een bijbaan te vinden? 

hey

 

vervelend dat je je verveelt. het is best logisch natuurlijk.  ik heb me eigenlijk van af het begin ook kapot verveelt en me ook best wel alleen gevoeld (ik woon ook alleen). ik heb zelf een anoniem account op insta en daar app ik met veel mensen om de tijd te dooien.. ik zelf kijk ook veel Netflix. als je dat hebt kan je misschien allerlei verschillende soorten films kijken en misschien ontdek je wel een genre die je leuk vind! 

ehm je kan ook je slaap kamer renoveren. er zijn hier een aantal topic geweest om advies te vragen hoe je je kamer leuker kan maken. ik heb er ff 1tje geplakt want de andere kan ik niet vinden. maar misschien jij wel

ehm zoek ik huis een nieuwe hobby. ookal lijkt jou iets saai op het eerste oog maar stiekem is het misschien wel leuk! 

vraag aan je ouders of je mag helpen met koken. dan leer je meteen wat voor later! 

mijn laatste tip is probeer elkedag een uurtje te fietsen of te wandelen of hard te lopen. want bewegen is gezond en het maakt 1 of ander stofje in je hoofd vrij waar je blijer van woord... 

 

groetjes blue

Thanks!

Heb je mss nog wat tips om een echte vriend te vinden op school? Niemand in mijn klas is echt geïnteresseerd in vrienden zijn ook al probeer ik weleens een praatje met ze te maken. 

 

 

Heyy ik verveel me ook helemaal te pletter. Misschien bijbaantje zoeken? Kan je mooi wat verdienen in deze nutteloze periode;)

groetjesssss

Hai  

heb je misschien wat tips voor me om een bijbaan te vinden? 

Persoonlijk zou ik bij een supermarkt gaan. Ik werk zelf bij de jumbo achter kassa en ik verdien 5,30 per uur.  Jij mag nog niet achter de kassa dus moet je vakkenvullen. Ik denk dat je dan ongeveer rond de 4 euro per uur uitkomt ;)

hey

 

vrienden maken is niet 1 van mij goede punten 😅

ik heb een klas die heel afhankelijk van elkaar zijn want de rest van de school heeft een veel lager niveau.  

 

je moet denk ik vooral de zelfde hobby hebben. dan kom je al een heel eind... nu is dat wat lastiger... 

ik vind tekenen bvb leuk om te doen en ben toen een aantal accs van tekenen gaan volgen en ben toen met ze in de praat geraakt. misschien lukt dat ook bij jou? 

 

groetjes blue 

Hoi , ik zelf werk veel dus heb weinig tijd.

Hoi,

Ik zelf heb ook wel moeite met vrienden maken, ik heb wel heel erg hetzelfde wat jij hebt eigenlijk. Ik heb niet echt vrienden, maar ik heb wel heel veel online vrienden, dus ik zou je misschien aanraden om bijvoorbeel discord ofzo te gaan gebruiken, daar kan je allemaal verschillende servers vinden met dingen die je zelf ook leuk vindt. Voor de rest zou ik misschien ook gewoon wat dingen in het echt gaan zoeken voor mensen die moeite hebben met vrienden maken, zoals vriendenkring bijvoorbeeld.

Succes in ieder geval!

Ps. Ik zou best contactgegevens willen uitwisselen, maar dat mag hier sowieso niet dusja..

Groet, Knight17

Reageer