Skip to main content
Vraag

vervelende vriendinnen

• April 16, 2026
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haiii. Ik zit in de 1e klas en ik heb daar nieuwe vriendinnen gemaakt. Maar de laatste tijd doen ze best kut tegen mij vind ik. Maar soms heb ik dan het gevoel dat ik mij te erg aanstel. Een voorbeeld van toen ze kut deden. (Ik noem ze ff S,R en A)

Ik heb een hele goede vriendin A, en zij stuurde mij een spraak bericht. Ik ging hem luisteren, ik wist niet wat ze ging zeggen. Maar daarvoor had ik dus gwn voor de grap zegmaar een foto gestuurd van S. Niks geks. Toen zei A in dat spraak bericht dat ze haar shirt die ze aan had *kkr* lelijk vond en raar enzo. Toen was S helemaal boos op MIJ terwijl ik was het niet met A eens. S is beste vriendinnen met R en toen ging S het dus meteen aan R vertellen. R ging toen ook helemaal boos op mij worden en zeggen dat A een kutwijf is. Vervolgens probeer ik te zeggen dat A gwn boos is en dat ze er zich niks van aan moet trekken. Dan valt R mij de hele tijd in de rede en zegt ze: "Shh nee, niet A nu gaan verdedigen" dan voel ik mij rot alleen daarna gaan ze ineens doen alsof er niks aan de hand is. 

Ze doen wel vaker dat ze eerst heel boos op mij worden, en  dan wanneer ik iets terug wil zeggen doen ze alsof zij nooit boos zijn geweest en zeggen ze dat ik heel snel boos wordt.  Ook achter mn rug om zeggen dat ik chagrijnig ben. Er zijn meer dingen gebeurd maar ik heb geen zin meer om te typen.

Maar mijn vraag is dus; Zijn ze stom aan het doen of stel ik mij aan.

Dankjewel als je het hebt gelezen💖o