Skip to main content
Vraag

vervelende snotjeugd van tegenwoordig

• January 31, 2025
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

waar gaat de wereld heen?

Toen ik vroeger in de 2e klas zat van de middelbare was ik doodsbang voor de bovenbouwers, maar nu ik zelf in de 5e zit, zie ik dat die snot kinderen uit de 2e dat helemaal niet zijn. Sterker nog, ik word bekogelt met snoep en besproeid met water als ik in de gang sta en als ik denk rustig in de les te zitten roept dat snot tuig keihard mijn naam door de deur heen waardoor mijn doodstille klas allemaal mij aankijkt van waarom schreeuwen die kinderen jou naam….? En eerlijk gezegd heb ik zelf ook geen idee.

Vorig jaar was ik hulpmentor van die vervelende apen en sindsdien vinden ze het maar al te hilarisch om mij lastig te vallen. Nu is mijn vraag: hoe leer ik dat vervelend (mag geen scheldwoorden gebruiken denk ik maar zou het wel heeeeeeeeeeeeeeeel graag willen) tuig nou eens een goed lesje en zet ik ze op hun plek?

Zelf zat ik te denken dat ik misschien maar eens een paar flinke klappen moet uitdelen maar ik denk dat dat geen goede oplossing is, al zou ik het wel heeeeeerlijk vinden. Ik wil ook ABSOLUUT niet te horen krijgen dat ik ‘het moet negeren, want dan stoppen ze vanzelf’ grootste leugen dat mij ooit verteld is! Pesters stoppen nooit als je ze negeert (vertrouw me ).

Wat ik ook niet ga doen is naar hun teamleider ofzo gaan want dat vind ik triest en ja zelfs ik heb nog een beetje trots over (ondanks ik letterlijk gepest word door 14 jarige kindjes) en wat ik nog over heb weerhoud mij er wel echt van om naar een teamleider te gaan. Bovendien heb ik ervaren dat volwassenen ook niets meer zijn dan letterlijk opgegroeide kinderen (hier ga ik ook nog een keer een topic over schrijven) dus die gaan je ook niet helpen.

Heb je tot zover gelezen dan heb je mijn respect en hoop ik van harte dat je iets nuttigs hebt te reageren wat mij zou kunnen helpen. Bijvoorbeeld een antwoord op mijn  vraag: wat zouden jullie doen als jullie mij waren?

2 reacties

MeerAnoniemDanJij
Forum|alt.badge.img

Hoi, vervelend voor je en soms herken ik me in jouw situatie.

Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt maar ja waarschijnlijk ga je me enorm haten als ik dit advies ga geven: maar bij mij toen irritante kindjes dat deden werd een vriend van mij boos en toen deden ze het vaker om dat ze het leuk vonden dat we het irritant vinden of een klap wouden geven (deden we niet) maar ik zei dat we dat moesten afleren en toen we er niet op reageerden gingen ze nog een klein tijdje door maar daarna stopte het omdat het saai werd voor hun het was voor hun alleen leuk als we het vervelend vonden.

Maar als dat niet werkt ja weer het advies wat je niet wil horen: zoek hulp van de school, ga jij je tot het niveau verlagen door te slaan of het terug te doen? Of ben jij de meest volwassene hier om hier een melding van te maken, kies maar.

De school is de enige die hun echt op hun plek kunnen zetten, geloof me.

Waarschijnlijk is dit niet wat je wou horen maar ik zag dat er nog 0 reacties waren dus ik dacht dan geef ik maar in ieder geval iets van een advies maar goed. Ik hoop dat het gauw stopt 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 1, 2025

hi wat k*t ma ik weet niet echt wat te doen vooral toen ik las dat je ze niet wouw slaan want dat is mss wat ik had gedaan ma je moet ook rekening houden met dat jij 5de en die 2 des zijn dus ja zelf ben ik ook 2de maar ik ben niet irritant in real life ik praat eigelijk met bijna niemand mss het zelfde doen wat zij doen mss gaan ze dan beseffen hoe irritant het is 

xxx nevada