vervelende collega

  • 4 May 2024
  • 8 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Ik was een klant aan het helpen en soms als ik nerveus ben maak ik dan een gebaar met mijn handen, deze collega deed mij na toen hij langsliep en lachtte heel vies naar mij. 
 

Soms helpt hij mij, soms niet. Ik mag hem niet echt omdat ik hem niet echt meer vertrouw. Hij deed eens heel raar tegen me. Dit soort dingen demotiveert me om daar niet meer te gaan werken.

Ik wou het er gewoon even uit hebben, ik heb per ongeluk mijn hele avond hierdoor laten verpesten. Ik heb wel vaker nare ervaringen gehad met deze collega.

 

Het voelt soms alsof anderen mijn blijheid wegzuigen, dat ik niks meer goed kan doen enzovoort. Als ik me blij voel gebeurt er altijd direct iets slechts daarna.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@candentis , heb je dit met iedereen of alleen met die ene collega en zijn de rest wel aardig? Zoniet zou ik gewoon ergens anders gaan werken ;)

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Anoniemxv 

Het zijn allemaal jongens die ik 50/50 vind. Eentje doet heel stoer tegenover de meiden en zegt fucking rare dingen. Hij doet stoer en zulke types ben ik bang voor en vind ik gewoon niet leuk om mee te werken.

Hij noemde mij ook eens iets heels raars (iets met neuken ofzo… en moeder) toen ik er even langs moest en iemand zei dat tegen hem dat hij even aan de kant moest, het was een rare versie of parodie van mijn naam ofzo ik weet niet meer hoe ik het moet uitleggen. Ik raakte heel oncomfortabel daarvan.

Vind het ook naar dat er soms rare “stoere” jongens in de winkel lopen. Ze hebben weleens een iemand die achter de kassa zit (ik weet niet hoe je dat spelt) lastiggevallen en een winkelverbod gekregen daarvoor, ook hebben ze iets met een steen gedaan en lopen te gooien tegen de winkel. Weet niet of dat winkelverbod eraf is of niet maar ik weet niet of het heeft gewerkt want soms kwamen ze wel meerdere keren de winkel in.

Too long; didnt read: Ik heb constant angst, mijn collega’s zijn stoere jongens en stelletje kleuters met een grote bek die niet willen doorwerken.

Reputatie 7
Badge +17

Je komt bij elke baan wel collega’s tegen waar je minder goed mee overweg kunt. Ik zou het gewoon negeren. Als hij echt vaak vervelend tegen je doet moet je dit wel aangeven bij je leidinggevende. En er zijn bijbaantjes genoeg. Als je het er echt niet meer leuk vindt zou ik wat anders zoeken.

Reputatie 7
Badge +17

Hij noemde mij ook eens iets heels raars (iets met neuken ofzo… en moeder) toen ik er even langs moest en iemand zei dat tegen hem dat hij even aan de kant moest, het was een rare versie of parodie van mijn naam ofzo ik weet niet meer hoe ik het moet uitleggen. Ik raakte heel oncomfortabel daarvan.

@candentis Dat moet je dus direct melden bij je leidinggevende of vertrouwenspersoon (elk bedrijf heeft zo’n iemand). Dit is genoeg reden voor die jongen om ontslagen te worden.

Too long; didnt read: Ik heb constant angst, mijn collega’s zijn stoere jongens en stelletje kleuters met een grote bek die niet willen doorwerken.

Dan is het dus tijd om een andere baan te gaan zoeken.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik zou inderdaad het advies van @tim16  opvolgen en toch eens kijken of er niet een ander bijbaantje is dat veel leuker is dan deze rottige sfeer daar. Zoals ik al zei, zoek het geluk maar een beetje op 😉 misschien bij een action of Dirk of Jumbo ofzo. Ik heb nog geen ervaring natuurlijk want te jong. Maar ik hoor daar wel leuke berichten over.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

@tim16 Ik probeer een ander baantje te zoeken, ook al klinkt het als een zwak excuus maar ik ben een beetje bang om het mijn moeder te vertellen.

@Tover01 ik kan proberen daar te gaan kijken. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@candentis Niet teveel over nadenken en gewoon aan je moeder vertellen. Zeg gwn iets als: “Hey ma, op het werk zijn de sfeer en de collega’s kut dus ik heb ontslag genomen en ga wat anders zoeken.”

Ik zou de eerste volgende keer dat je moet werken je ontslag indienen. Zo’n bijbaantje is het niet waard om je dag te laten verpesten.

Reputatie 7
Badge +13

@candentis , als de sweer gewoon kut is zou ik een andere baan zoeken. Voor de rest doen wat @tim16 zegt

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer