Skip to main content

Lieve allemaal,                                                 9/11/2023

Het is vandaag 9 november. Vandaag had ik dus een studiedag en daarom ben ik woensdag uit school naar mijn opa en oma gegaan (hopelijk snap je het nog). In de tijd dat ik er niet was heeft iemand een brief naar mij gestuurd met op de envelop gewoon alleen mijn voornaam, geen achternaam ofzoiets. Dit stond er in die brief:

 

'Moet het gewoon even zeggen. Jij denkt echt dat je alles weet. Overal wil je de baas over zijn. Heb je aandacht nodig ofzo? Echt niet gewoon hoe jij bent. Wil je geen vriendin ofzo? En doe niet zo overdreven met muziek je bent echt niet de beste. Doe even normaal. Aandachtstrekker. Je bent een raar kind echt. 

 

Tsja, wat zal ik zeggen?! Ik vind het echt heel erg vervelend. Het zit me dwars en ik ben bang. Zoiets is mij nog nooit gebeurt, altijd mochten veel mensen mij. Ik had een heel fijn leven. Echt serieus. Ik zou echt niet weten wie dit heeft geschreven, IK SNAP HET NIET! Waarom zou je dit doen?! Ik heb toch niks verkeerd gedaan?? Help me! 

 

Psst:  In die brief is ook niet super goed de Nederlandse taal gebruikt ofzo. Ik heb het niet veranderd; zo stond het erin. 

Hallo,

ik zou er niks van aan trekken. Deze persoon is vast jaloers en veel te bang om het recht in je gezicht te zeggen. 
Ik heb het ook heel vaak dat mensen niet recht in je gezicht gemeen durven te zijn. Uiteindelijk moet je er niks van aantrekken of een beetje gaan rond vragen als je het echt wilt weten. Maar dan moet je niet laten merken dat je het erg vond.

 

succes en groetjes


Reageer