Vraag

vervangen door bsf voor ex

  • 9 March 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

Hoi voor de gene die dit leest.

 

De laatste 7 bijna 8 maanden voel ik me verdrietig elke nacht weer. Overdag heb ik mijn masker op die ik savonds eindelijk af kan doen. Dit begon ongeveer 8 maanden geleden omdat mijn vriendje het toen uitgemaakt heeft na een relatie van bijna 2,5 jaar. Ik kwam daar al bijna 6 jaar over de vloer. Nu sinds een paar maanden vervangt mijn beste vriendin me voor hem. Dit doet me zoveel pijn, gewoon het feit hun samen gelukkig te zien. Niemand waar ik dit mee deel begrijpt me. Iedereen zegt negeer het vergeet je ex, maar dat kan ik niet. Ik kan hem niet vergeten er is teveel over hem gezegd sinds het uit is, hij heeft teveel over mij gezegd. Ik trek dit niet lang meer… Ik loop hier nu bijna een jaar mee en nogsteeds zeggen mensen dat ik me aan stel en ik niet zo zwak moet zijn en als ik dat toch ik ben ik beter zelfmoord kan plegen omdat ik volgens hun niet sterk genoeg ben en er niet voor vecht, terwijl ik dag en nacht vecht om het goed te doen op school, m’n vriendinnen goed te behandelen hem goed te behandelen en nog krijg ik dit is er iemand die me helpen kan of tips heeft want ik hou het zo niet langer….


1 reactie

Badge +2

Hoi phaelyse,

We lezen dat je in een vervelende situatie zit. Wat goed dat je het forum hebt gevonden om jouw situatie te bespreken! Je kunt als je hier behoefte aan hebt elke dag van 11:00 tot 21.00 uur De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Als je denkt aan zelfmoord en je wilt hier over praten dan kan je ook contact op nemen met 113online, via het nummer 0800-0113 of via de chat (www.113.nl)

 

Sterkte!

Groeten Floor

De Kindertelefoon

 

Reageer