vertrouwenspersoon nodig?

  • 18 July 2021
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik dus al een tijdje door het forum en kom constant berichten tegen van ik deel hier men verhaal want ik heb niemand anders, dus ik vraag mij af zijn er hier wat mensjes die een vertrouwenspersoon zoeken want ik zie zo een berichten niet voorbij komen. Dus als jullie willen ik wil altijd vrienden worden 😉


Dit topic is gesloten

6 reacties

Badge

Hoe wil je dat doen dan

Hey, goed dat je anderen wil helpen, maar volgens mij gaat dat niet helemaal op de manier die je in gedachten heb. Jezelf aanbieden als vertrouwenspersoon/adviseur is in strijd met forumregel 8c:

c. Je voordoen als expert is niet toegestaan.

Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

En mocht iemand dat dan willen, dan kan je geen contact leggen door forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan. 


Kortom, je plan om vrienden met iemand te worden met een andere gebruiker gaat niet zo goed werken, maar je kan natuurlijk wel anderen helpen door te reageren op topics! Veel succes en plezier op het forum!

 

Hoe wil je dat doen dan

Bv gwn door met je te praten..

 

Badge

Ik snap niet helemal hoe je dat denkt te doenn

Ik snap niet helemal hoe je dat denkt te doenn

Hoe kun je da nu ni snappen…

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi, 

Wat goed dat je anderen graag wilt ondersteunen en helpen. Op dit forum kun je altijd steunende reacties plaatsen in topics, als de gebruiker een hulpvraag heeft. 
Een topic waarin anderen met hun hulpvraag bij jou terecht kunnen, is niet toegestaan, om 2 redenen. 
Ten eerste voor de overzichtelijkheid van het forum (zie regel 12: ga niet off-topic).

Ten tweede staat in forumregel 8c:  

Je voordoen als expert is niet toegestaan. Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

Dank voor jouw betrokkenheid. Dit topic wordt door De Kindertelefoon nu gesloten.

groetjes, Mariska