Vertrouwenspersoon

  • 12 February 2019
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,

Ik denk dat ik depressief ben en heb dat tegen mijn moeder verteld. Die zei dat het maar een fase was maar dat is overduidelijk niet zo. Dus ben ik naar iemand anders gestapt. Namelijk mijn Engels docent. Zij vertelde me dat ik naar de counselor op school moet gaan. Dat heb ik al een keer gedaan in de eerste (zit nu in de tweede) en ik voel me niet fijn bij haar en wel bij mijn Engels docent (daarom ben ik ook naar haar toegegaan) Maar mijn Engels docent zei dus dat ik met de counselor moest praten. Maar ik wilde dat echt niet dus toen ik thuis kwam heb ik haar gemaild met de vraag of ze echt niet met me wilde praten. Ik kreeg daarna mail terug waarin ze zei dat ik altijd met haar mocht ‘kletsen’ (zo zei ze het haha) Dus nu ga ik donderdag met haar ‘kletsen.’
Maar wat kan ik haar allemaal vertellen? En heeft ze zwijgplicht hiervoor?

2 reacties

hoi

Ik denk dat ik depressief ben en heb dat tegen mijn moeder verteld. Die zei dat het maar een fase was maar dat is overduidelijk niet zo. Dus ben ik naar iemand anders gestapt. Namelijk mijn Engels docent.

ik vind het echt heel knap van je dat je naar je moeder en naar die engelse docent bent toe gestapt.

Zij vertelde me dat ik naar de counselor op school moet gaan. Dat heb ik al een keer gedaan in de eerste (zit nu in de tweede) en ik voel me niet fijn bij haar en wel bij mijn Engels docent (daarom ben ik ook naar haar toegegaan)
Maar mijn Engels docent zei dus dat ik met de counselor moest praten. Maar ik wilde dat echt niet dus toen ik thuis kwam heb ik haar gemaild met de vraag of ze echt niet met me wilde praten.

Als je je niet fijn voelt bij de counselor van je school moet je dat ook duidelijk aan geven bij je engelse docent.

Ik kreeg daarna mail terug waarin ze zei dat ik altijd met haar mocht ‘kletsen’ (zo zei ze het haha) Dus nu ga ik donderdag met haar ‘kletsen.’
Maar wat kan ik haar allemaal vertellen? En heeft ze zwijgplicht hiervoor?

wat je kan vertellen. je zou kunnen vertellen hoe je je voelt. maar ik denk wel dat je op moet passen wat je zegt. als je iets over zm wilt zeggen. ze hebben zweigpicht als jij zegt dat je het niet wilt dat iemand anders het weet. maar als ze denkt dat jij een gevaar voor je zelf bent. mag ze zonder dat jij het weet vertellen aan je ouders. dat is ook zo met snijden.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.
ik vind het echt goed van je dat je wilt praten over problemen.

groetjes
bella
Dankje, hier heb ik zeker wat aan!

Reageer