Skip to main content

hé ik heb een probleem ik heb dus aan iemand verteld wat er in mij om gaat en hoe ik me voel enzo en die persoon mag niks zonder mijn toestemming zeggen tegen andere maar dat heeft hij dus wel gedaan en ik vind dat niet fijn nu ben ik bang om over mijn gevoelens te praten en zo ik kan gewoon niemand meer vertrouwen.

wat moet ik nu doen ik heb best wel heftige problemen 

ps lees mijn andere topic als je meer uitleg wilt

Heyyy

Ik heb geen idee hoe je thuissituatie is maar je vertrouwen is beschadigt. Die komt met de tijd weer terug. Ik spreek uit ervaring. Je moeten laten vergeven en veder gaan met leven. Jij moet veder gaan zodat je, je nieuwe mensne leert kennen die je wel kan vertrouwen. Je moet veder gaan anders blijf je hangen in het verleden . 


Ik snap hoe jeje voelt ik zou met de kindertelefoon bellen die weten niet wie je bent en kunnen ook niet zomaar iets doen en iets doorvertellen met jouw informatie ik heb een keer de kindertelefoon gebeld ik wist eig niet wat ik aan het doen was op dat moment maar ze vangen je echt goed op en blijven rustig aan stellen je vragen en denken met je mee en als je niets wil doen maar alleen wil vertellen vinden ze dat ook prima als er iets is mag je me altijd benaderen onder deze topic ik zal hem even screenen dan kijk ik soms even


Hoi Ingexx, 

wat vervelend voor je, wat ik zelf zou doen is eerst even al je negatieve gedachtes uit je hoofd halen. Doe iets wat jij leuk vindt (bijvoorbeeld hobby etc), ik begrijp dat je wel bang bent over alle dingen die er kunnen gebeuren, maar je moet je echt geen zorgen maken. Wat je echt niet moet doen is om alleen je problemen te verbergen. Ik wil echt dat je met een echt vertrouwd persoon praat over de situatie die is plaatsgevonden en je moet wel over je gevoelens kunnen praten. Het kan misschien een beetje spannend zijn, maar uiteindelijk ga je wel een vrolijk gevoel krijgen dat je jouw gevoelens met iemand kan delen. Doe dit alleen met iemand die je best lang kent en met iemand waar jij je echt heel gemakkelijk mee voelt, niks moet, maar dit is mijn advies. Ik hoop dat alles goed komt, niet bang zijn voor anderen en blijf vooral jezelf!!

 

 


Reageer