Skip to main content

Hey een weekje geleden heb ik t eerlijk gezegd tegen me mentor dst ik mezelf snijd hij snapte het en ging naar huis bellen ( me moeder ) ik jankte zo hardt maar school ving mij goed op gellukig, ik ben vervolgens niet naar meer naar school gegaan aantal dagen ( we waren vrij) ik moet maandag weer naar school alleen ben bang als ze er weer over beginnen ( bv me cordinator ofz) want heb hem er nog niet over gesproken ik weet alleen niet wat ik moet zeggen als ze het vrsgen of k t weer heb gedaan of wat ik überhaupt moet zeggen als ze zeggen hoe t gaat t gaat namelijk super slecht ik heb me mezelf weer gesneden ik zit gw niet lekker in me vel en ben bang voor maandag ik schaam me ook heel erg ( want ik heb keihard gehuild) en me mentor zag dat en ja dat is gw akward iemand tips 

Heyy

 

Wat goed van je dat je hebt gepraat over je gevoelens!! Ik ben trots op je☺️
 

Je hoeft je echt niet te schamen voor je gevoelens en emoties! Je zit totaal niet lekker in je vel en dan mag je echt huilen hoor, ook bij je mentor die vind het alleen maar goed van je dat je je zo open stelt!

 

Als je mentor/coordinator er maandag over begint kan je het best vertellen hoe jij je op dat moment echt voelt. Je hoeft je niet te schamen het is alleen maar goed om te praten namelijk en emoties tonen mag ook! De mensen op school zijn er namelijk echt voor jou en willen jou heel graag helpen en steunen.

 

Het komt goed maandag ik geloof in je❤️
Groetjes van mij!


Hey Anoniempjeeeee.xxxxx,

In ieder geval a goed dat je het hebt verteld!

Zoals NaamNietBekend al zei hoef je je echt niet te schamen voor hoe je je voelt of dat je huilt. Jij kan er niks aan doen dat je je zo voelt en dat je dna moet huilen!

Ik snap dat je bang bent dat ze er weer over gaan beginnen, maar dat doen ze alleen maar om jouw te helpen. Het is echt niet erg om het met iemand te bespreken!

Groetjes iemand.

 


supersipersupergoed van jou!!!! Ik ga het maandag vertellen aan m’n mentor en miss moet ik ook wel huilen.  Je hebt het kei goed gedaan. Wat zei je moeder trouwens? En hoe is het gegaan? 
 


Reageer