Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goeiemorgen omg wat begint mn dag met allemaal complimentjes dank jullie 😊 lief hoor. en 1e uur viel uit nu wel les. Keihard gefietst net en veel te vroeg op school. Net als @wilhelmavemela  ben ik mn ak vergeten in alle drukte, oh ohw.... nou we shall see. De klas is drukkig vandaag merk ik. Ik houd me maar in.  Bio is vanmiddag missc buiten ik hoop het. Bedankt weer allemaal voor jullie verhalen en vanaaf typ ik weer. Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik heb net een Natuurkunde so gehad en hij ging best goed. Was wel vergeten dat het antwoord op vraag 3 in km/h i.p.v. m/s moest dus die had ik opnieuw gemaakt haha. De hele klas: Oehhhh. 

xx Eenmeisje004 

Môgge ! ;)  Fijn @Eenmeisje004  dat is goed nieuws ! Ik kreeg een 8,5 terug net voor een opdracht engels wow ik helemaal blij 😃 dus de dag begint goed. Voor ons meiden in elk geval zo te lezen heeft @Julian12  een aardrijksunde probleempje ?;) hoop het niet voor je hoor haha. Mijn zus appte net al dat haar vriendje bij sport weer voor straf in de hoek was arm joch.  Bij ons is alles nu lekker druk maar dat komt door een groepsopdracht samen een bedrijfje opzetten in groepjes dus ik ga zo maar gauw verder, weet nog niet wat voor bedrijfje maar wel leuk XD. denk iets met zomerkleding of ijs ofzo. Iedereen een fijne dag en Eenmeisje004 nog gefeliciteerd, fijn !

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was goed ik heb eindelijk mijn musical boekje wahoe! En lekker gerend en een dans van vroeger geoefend mag niet zeggen hoe hij heet. En zo gesprek met GGZ pfff:(. En morgen stadswandeling in oude klederdracht zoooo tof. Nu lekker rappen yo (ik ken hem uit mijn hoofd!?) taart eten en musical lezen. Plus hier FF rondkijken.

Ik heb 2 10en voor ingehaalde toetsen Engels en geschiedenis! Maar ja basisschool hè. En al ging wel goed voldoende heb ik binnen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Weer een verslag van m’n dag :)

 1e uur flex-Engels: We moesten lees en luister opdrachten maken. Diegene die een mailtje naar mvr B. had gestuurd moesten met haar praten over waarmee ze kan helpen ect. 
 

2e uur natuurkunde: We hadden een so over x,t rn v,t diagrammen en de snelheid. Ging wel goed. 
 

3e uur Engels: We moesten een oefen luister examen maken. Was best makkelijk. Ik had 12 van de 16 vragen goed, dus dat viel wel mee. 
 

4e uur scheikunde: We hadden een practicum. We moesten berekenen hoeveel mol CO2 er in cola zat. Was best grappig. 

5e uur Duits: We hebben wat opdrachten nagekeken. Het was best een chaotisch lesje.

6e uur Nederlands: geoefend voor het proefwerk van woensdag. 
 

7e uur aardrijkskunde: verder gewerkt aan de praktische opdracht. 
 

8e uur flex-natuurkunde: Beetje geoefend met formules en uitleg gekregen over kracht en arbeid. 

Toen ik m’n jas uur m’n kluisje wilde pakken, had iemand allemaal houten stokjes in de sleutelgaten van de kluisjes gedaan. Bij mij kwam het stokje er niet uit, dus toen ben ik naar het loket gegaan en die had het geprobeerd om het stokje eruit te halen maar dat lukte ook niet. Toen ging de meneer van het loket naar de concierge. Terwijl ik wachtte kwam m’n natuurkunde leraar lang en die probeerde het ook. Toen kwam de conciërge met gereedschap om sloten open te breken. Het lukte de natuurkunde docent niet om het slot open te breken dus had hij een andere natuurkunde docent erbij gehaald. Toen lukte het uiteindelijk met z’n tweeën, maar toen zat mijn jas helemaal niet in m’n kluisje haha. M’n jas lag in de kasten bij het practicum lokaal tegenover het kluisje. Dus eindstand: we  hebben een kluisje vernield 🙂

@wilhelmavemela wat knap van je! Twee tienen! Suc6 met het gesprek met de GGZ. 

Ik ga zo wat huiswerk maken en op het forum koekeloeren. :) 

Hoe was jullie dag? 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +1

Waarom word mijn topic (zelfde onderwerp) wel verwijderd maar de jouwe mag blijven staan!?

Reputatie 7
Badge +14

@Ryan01 wil je wat meer details geven?

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +1

Ik had een topic gemaakt waarin mensen hun verhaal konden doen. En ik zou ze dan proberen te helpen. 
 

het valt me op dat sommige van mijn topics niet serieus worden genomen. Ik zoek echt hulp en echt antwoorden. Maar mijn topics worden genegeerd, verwijderd, gesloten of ik krijg antwoorden van mensen die overdreven gaan antwoorden 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi daar ben ik weer 😉 nou mooie verhalen weer dat van @Eenmeisje004  is vandaag de topper haha 🙂 leuk!  Nou mijn dag ging goed ik was even bang vanmorgen dat ik de sjaak was bij ak omdat ik mn huiswerk vergeten was maar gelukkig ging ze meteen verder met het volgende hoofdstuk ze ging er blijkbaar van uit dat iedereen het wel had oeff….  En vanmiddag na school eerst mijn huiswerk ( deze keer helemaal) gemaakt en geleerd tot net na het eten en toch nog ff gezeild het was té mooi om thuis te blijven zitten haha.  Nu wel een beetje moe maar zit rustig op de kamer en ik zag een programma op NL 3 over families die  “in the wild “moeten overleven met opdrachten ( ben ff de naam vh prog, vergeten) maar ik bedacht me dat ik dat ook wel zou willen, echt zelf alles vangen en eten 😉 en water zelf  zuiveren. Lijkt me geweldig, ja sorry ik ben een beetje maf haha .  Nou en nu forum, muziek en chillen en niksen oei wat lui ….

Groetjes liefs Julian X

@Ryan01 dat is echt niet leuk voor je. Dit topic is alleen voor belevenis verslagjes. Misschien kun je je bezwaar en vraag stellen bij de topic "Forumregels " of  " veelgestelde vragen-hoe werkt het forum" want we mogen in dit topic geen gesprekken voeren anders gaat deze ook dicht. Ik zal trouwens voortaan beter naar ieder topic kijken maar het zijn er soms zò veel . Maar goed we moeten hier dus on topic blijven.

Sanny xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Nou, mijn dag:

ik had een drukke dag op school. Alleen maar vaklessen.

Eerste uur gym. Klasgenoot “J” had lekkere gymkleding aan. Strakke zwarte broek en roze shirtje zonder BH. 
tweede uur Frans. Heel gezellig met klasgenoot “D” en schoolgenoot “B” . (Beide meisjes). Les ging over het leesexamen.

daarna nog 5 uur school. 
 

uit school masturberen. Daarna Pokemon spelen met mijn broertje. Daarna eten.

’s avonds judo training. Eerst les geven bij mijn broertjes groep. Ook geilen op het kleine lichte lichaam van judo meisje “C” . Daarna judo training in mijn groep.

en nu is het kwart over 9 en schrijf ik dit

ps: ik geil op elk meisje dat ik zie. Niet omdat ik oversekst ben, maar omdat ik ontzettend veel hou van het vrouwelijke lichaam.

Reputatie 7
Badge +19

Het gesprek ging goed en lekker kinderachtig mijn boosheid na gemaakt:! Ik weet niet wat ik ervan moet vinden hier foto's

Mag ik jullie voorstellen aan…

Kras! Dit is mijn boosheid.

En dit is zijn prachtige bomen huis waar ik hem in ga proberen te houden!

En dit is de bubbel met mij in het midden die Kras de boom in duwt!

Gek he ik vind het wel geinig.

Mijn musical is….

Wie steelt de show?

Echt zoooo tof.

Verder geskeelerd en lekker geschild en geborduurd ik ben al over de helft.

Wilhelmavemela.

(Zal ik mijn profielfoto veranderen?)

Hoi,

Omdat het vandaag maandag is duurde mijn dag heel lang. Vooral scheikunde leek wel alsof de tijd stil stond. Ik kon mijn gedachten er ook echt niet bijhouden en dat terwijl het niet mijn sterkste vak is. Volgende les zal ik beter m’n best doen om te luisteren maar echt het is soms zo saaaaaaaii dat ik bijna in slaap val. Dan helpt het natuurlijk ook niet dat ik vandaag best moe was overdag. Niet fijn. 

Het weer zat gelukkig wel mee vandaag dus dat maakt het wel lekker om het stuk van en naar school te fietsen.

Eigenlijk zou ik nu een beetje vroeg moeten gaan slapen maar ik moet ook nog 3 boeken lezen voor school, ik twijfel of dit het goede moment is maar het moet toch een keer. Elke dag dat ik niks lees zorgt ervoor dat ik de dagen daarna meer moet lezen. Zucht. Ik vind lezen niet erg maar die boeken voor school zijn vaak zo saai.

Dat was zo'n beetje mijn dag, hoe was die van jullie.

(P.S. ik lees al jullie verslagen met plezier!)

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben havens gaan bezoeken en toen hebben we naar de boten gekeken en mijn broers waren aan het dromen over hele grote boten maar ik niet echt.

Top3:

1. Een houten geschilderde zeilboot vanonder rood daarboven blauw en daarop groen met daarop als boegbeeld een drakenkop. Die was vrij groot. 

2. Bootje van 1meter op 2meter met een motor en een heel klein kamertje met daarin alles om te besturen. 

3. Even groot als nummer 2 , iets kleiner denk ik.  Alleen was dit een roeibootje met een klein zeil en zonder motor.

 

Veel liefs, Appelbanaan 

Hey ik had een heel gewoon dagje wel heerlijk weer. Buiten gegymd en na school met vriendje naar het bos en een stukje langs een meertje. Het bos ligt op een bergje en we konden op een moment niet verder door allemaal waterstroompjes waar we niet overheen konden springen althans ik niet had er verkeerde schoenen voor aan. Hij sprong er zo overheen haha. Dus toen toch maar terug en hij had mini marsjes en 2 blikjes drinken mee zo cuuuuuute 😍. Daarna weer ieders kant op hij woont precies de andere kant van school als ik. Maar superlief en echt een klim-en klauterjongen haha skottig. En nu thuis mijn zus kookt macaroni heerlijk. En @Appelbanaan die boten das echt iets voor @Julian12  die zeilt vlgs mij elk vrij uurtje haha ;)

En allemaal weer bedankt voor jullie verslagen !

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ik had ook een normale wel leuke dag :)  ik heb mijn mentor gezegd dat ik de iq-test en het gedoe nog ff voor me uitschuif en ze begreep me wel ook vanwege dat versnelde en met oudere leerlingen enzo. neem je tijd Julian zei ze 🙂 en zonet even ene nieuwe kniebroek besteld bij de scoutshop en meteen 2 shirts 😃 en een nieuwe riem erbij dus ik ben weer klaar voor de zomer 😉 alleen nog een bos  sokken erbij .   Ik zit nu mn huiwerk ( oftewel hw) te maken en leren en forum kijken .  En inderdaad wat@Appelbanaan verteld  vet hoor dat spreekt mij duszeer aan ! XD en ik zou kiezen voor nummer 1 , dat klinkt als een Drakar boot en dat is geweldig !  En anders nummer 3 😃 zoiets heb ik zelf ook ( een Valk) . En nu onder begeleiding van de geweldige stem van Anneke van Giersbergen en The gathering ( strange machines) aan het typen. Wat goed is dat zeg !  nou en verder kan ik over vandaag niet zoveel bijzonders melden, ik heb het vergeten ak-hw maar even gemaakt net , stel dat ze er toch nog naar vraagt en het voelde ook niet goed, ze is best een aardige lerares dus ja.  Ohja en sorry @wilhelmavemela  nog van harte gefeliciteerd met 2 tienen !!! wow !!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik had het eerste uur flex-wiskunde: Heb afgesproken wanneer ik het proefwerk in moet halen en verder hebben diegene die het huiswerk nog niet af hadden verder gewerkt aan het huiswerk. Was niet zo boeiend. 

2e uur Frans: Ik heb het formulier om economie te skippen ingeleverd bij mevrouw T. Ik moest ook papieren en haar agenda bij het kopieerapparaat ophalen. Ik was naar het verkeerde kopieerapparaat gelopen en had bij het loket gevraagd voor blaadjes, dus toen heeft de mevrouw van het loket me een pak met blanco A4’tjes meegegeven, wat niet de bedoeling was haha. Ook lag mvr T. haar agenda niet bij het loket. Maar alles is opgelost, mevrouw T. had uiteindelijk haar blaadjes wel gekregen. Verder moesten we opdrachten maken over het delend lidwoord en dat was het wel. 

3e en 4e uur een blokuur wiskunde (bah): We hebben oefen opgaven  gemaakt en verder gewerkt aan het huiswerk. Dat was het wel. 

Ik was m’n waterfles vergeten dus heb ik in de pauze (tussen het 3e en 4e uur) chocomelk gehaald (yummy). 

5e uur natuurkunde: in 1 woord: saai. Meneer M. heeft wat meer uitleg gegeven over kracht en arbeid en we hebben opdrachten gemaakt. 

6e en 7e uur gym/lo: We hebben gebasketbald. Was wel leuk. 

Ik moet nu nog een werkstuk over Maarten Luther voor godsdienst afmaken en wat voor het proefwerk van Nederlands leren. :( 

Leuke verslagjes hebben jullie allemaal gemaakt!  :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, 

Ik merk dat elke dag van mij verschrikkelijk begint. Ik maak mezelf mentaal kapot in de ochtend. “Jij bent niet goed genoeg”  “jij kan meer dan dit”  “iedereen is speciaal, waarom jij niet?”  en ja. Voelt eigenlijk best wel kut wanneer dit gebeurd in de ochtend, maar ik ga proberen er vanaf te komen. 

Gister was het een goede dag, maar ik begon de dag zoals ik hierboven had beschreven. Wij hadden 2 leuke docenten gister en we hebben lekker gewerkt in hun les en lekker gekletst. Ik moest voetballen op school en zoals altijd moeten ik en me beste vriend in verschillende teams. Was een leuk potje, wij hebben uiteindelijk 4-2 gewonnen :) Ik merk dat ik op school belachelijk zelfverzekerd ben, terwijl ik de ochtend zo slecht start. Heeft iemand dit ook?

En op maandag heb ik veel met me crush gepraat ook, later had zij mij geappt over moeilijkere stof bij Latijn, ik ben best goed in Latijn dus ik zei “oke, ik zeg morgen wel dat ik meedoe”. Ik moest die dag ook belachelijk veel doen, ik heb een biografie geschreven van een karakter uit de mythologie en dat werd uiteindelijk 2000 woorden lol. Veel te veel, want me vrienden hebben 500-1000 maar anderen hadden weer 3000. Ik deed er uiteindelijk 2 uurtjes over. Toen had ik voetbaltraining , die was best kut omdat niemand serieus deed maar ja. Daarna weer vrij lang geappt met crush en ja dat was het. 

Vandaag begon de dag ook weer slecht, maar op school was ik weer zelfverzekerd, vind ik echt raar maar ja :). Ik wil de dag zo beginnen, maar dat lukt niet ofzo. Ik kijk wel of ik er iets aan kan doen. Vandaag had ik een formatieve toets voor Latijn en ik maakte 2 slordigheidsfoutjes en ik moest 2 woorden opzoeken, dat was super goed gelukt dus :) !! Daarna had ik samen met beste vriend #3, E, me crush en een andere slimme jongen die moeilijkere stof gekregen. Het was eigenlijk niet zo moeilijk maar ja, was wel leuk! Ik wilde na school eigenlijk naar de sportschool met een vriend voor mn 1e keer, maar dat ging helaas niet door omdat hij niet mocht van zijn moeder :(

En dat was het, zo nog wat wiskunde huiswerk maken :)

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @Julian12 Waarom zeg je sorry?

Mijn dag was leuk! Ik heb in …. (Mag naam niet zeggen) kleding gelopen was heel tof iedereen zag er geweldig uit! En stadswandeling met de klas in de kleren gelopen zo tof met iedereen op de foto en zelf 105 foto's gemaakt met camaratje heel tof en gefietst  opdrachten gedaan de … dans geoefend (ouderwetse dans) en voor iemand opgenomen leuke dag behalve dat ik uit mijn groepje ben gestapt van muur poster monument vanwege iemand die mij beledigde en iets van het verleden erbij haalde.

Ik heb ook lekker geoefend voor de musical:

WIE STEELT DE SHOW?!

Heel tof. Echt dit was mijn dagje en nu lekker op het forum.

Wilhelmavemela.

Ik wens iedereen een fijne dag toe.

Hoi,

Vandaag vielen 2 uren uit op school dus ik had veel tijd om huiswerk te maken en een beetje te kletsen met vrienden. Daarom had ik mijn huiswerk al af toen ik thuis kwam en da’s altijd chill. Thuis ben ik toen lekker in de tuin bezig geweest. Er moesten wat plantjes in grotere potjes en dat soort klusjes op aanwijzing van m’n moeder :) . Daarna heb ik gekookt, een heel lang recept dus ik post het niet in het receptentopic maar ik zal binnenkort wel weer iets anders posten.

@Sano07, ik hoop dat je dag morgen beter begint. Ik hoop voor iedereen hier dat je dag goed begint trouwens.

Reputatie 7
Badge +17

Ohja toevoeging op mn verslag: bedankt weer iedereen voor jullie verhalen! Alle goeds ! En ik sluit me aan bij @J8j8 , ik was er net een gewoonte van aan het maken :)  ik wens iedereen een fijne(re) dag morgen !  Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Ik ga zo meteen naar een feest van Jayda(Niet haar echte naam) 

Ik ga even uitleggen wie Jayda is . Jayda is een heel populaire meisje en ze is heel rijk. Ze is heel aardig tegen sommige mensen die ook aardig terug doen (ook mij) , maar ze is heel irritant tegen mensen die niet aardig tegen haar doet.  Jayda hoort bij de populaire club en mag altijd zitten bij de populaire tafel (in de kantine )

Haar feestje begint om 4 uur en eindig om 1 uur . Nou, ik ga eerst haar helpen met versieren van de feest . 

Ik neem mijn telefoon mee, dus ik stuur alles !!!

 

Emma

Hopelijk zie ik mijn lieve crush

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was leuk en ga naar toneel rappen yo. Wat moet ik aan doen?! En ik heb geborduurd gefiguurzaagd en de musical gelezen. Super tof. Ik zit in mijn … kleding en weet niet wat ik aan moet trekken help! En L@Emmalove04 Leuk ben benieuwd.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

De feest is al een tijdje begonnen . Haar villa lijkt op een piramide. Énorm groot . Echt een big villa !!! Ze zei dat er een verrassing er komt . Alles is heel luxe. We kregen allemaal een glow a dark shirt voor als cadeau. Jayda heeft een jurk aan(het staat goed) Ik heb een hippe shirt aan en een heel leuke spijkerbroek.  Natuurlijk ook mijn wit paarse sneakers. Ik vertel later nog meer ....…

 

Emma

@wilhelmavemela gewoon wat je leuk vindt en fijn in voelt . Iets normaals . Gewoon kleren die je leuk vindt

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het was prachtig weer, lekker zo, ik kon vanmorgen heel moeilijk uit bed komen 😉 was moe. Maar wel op tijd heb geen zin in te laat aantekeningen enzo. En op school ging het goed wel viel weer een leraar uit , dat is wel lastig soms. Sommigen redden zich prima met de stof ( bij mij ligt het ook aan het vak) maar zo merk je dat een docent toch wel fijn is ;)  en we gaan een theater of toneel avond houden en natuurlijk moet ik ook meedoen haha. Verhaal ofzo hebben we nog geen idee van. Ik krijg wel inspiratie hier via @wilhelmavemela  en @Emmalove04  😃 en anderen ook natuurlijk als jullie goeie ideeën hebben.  Na school snel even naar de outdoorshop sokken halen en meteen een mini kompasje gekocht ( aanbieding in de 5 euro bak )en toen lekker in het zonnetje naar huis. Thuis hw maken en leren natuurlijk en nu forum en ik merk dat ik wat minder het nieuws moet volgen al die oorlogs dingen komen wel binnen ik vind het erg en zielig en trek het me te veel aan.  Dus even ook wat simpele cartoontjes en lachen om klikbeet 😃 je moet wel balans hebben in serieus en humor vind ik. Nu lekker muziek op een daily mix van metal heerlijk (o.a. de tip van @J8j8  Nightwish)   Uiteraard allemaal met zangeressen . En @Eenmeisje004  leuk verslag weer en gefeliciteerd, fijn !  Bedankt weer voor jullie verhalen en morgen een fijne(re) dag !

Groetjes liefs Julian X