Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Vandaag op pad met mijn vader en allerlei leuks gedaan maar je blijft toch denken aan wat er hier allemaal gebeurt.  En : Ahw nu ook Emmalove weg ! wat jammer en verdrietig :( ik hoop je weer te zien ! Alle goeds en liefs !! En @Sanny  dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik leef ook mee met iedereen die een slechte dag heeft/gehad.

Emmalove, als je dit nog ziet: veel geluk en t ga je goed. Je mag altijd terug komen als je heel erg in de nesten zit of gewoon iets wilt delen. 

@Een hulpvol meisje nog gecondoleerd met je vogel. :(

Even een verslagje van afgelopen weekend: 

Zaterdag moest mijn moeder werken, dus ik moest ‘s morgens voor de dieren (kat, kippen, paarden) zorgen. Toen dat klaar was heb ik mijn vader op de boerderij geholpen. Ik heb geholpen met de pinken/ grote kalveren en de koeien te voeren. Was heel leerzaam en leuk. Daarna wat gegeten, een beetje huiswerk scheikunde gemaakt en dat was het wel. 

Zondag moest mam weer werken dus net zoals zaterdag ochtend moest ik voor de dieren zorgen. Wat gegeten, huiswerk gemaakt en m’n vader en ik zijn naar m’n oma geweest om onder andere pakjes drinken te brengen (die had ze niet meer op vooraad). Alles ging goed met haar, ondanks dat ze soms in de war en vergeetachtig is (dementie/alzheimer). Toen we in het verzorgingstehuis aan kwamen zat ze met een kop koffie mr Bean te kijken. Was wel grappig. Daarna hebben we met z’n 3en op haar kamer een kop koffie gedronken en een kersenflap gegeten (mijn moeder was net thuisgekomen toen we naar oma gingen en had kersenflappen mee gebracht om bij oma op te eten). Dat vond ze heel lekker en het was best gezellig. Ook hadden we de ronde van Vlaanderen op haar televisie gekeken. Ze had laatst last van haar been, maar nu gaat het wel beter. Ze is altijd heel vrolijk en praat over van alles en nog wat. Nu zit ik aan m’n huiswerk natuurkunde, maar het is vet saai en het forum is leuker. :) 

Hoe was jullie dag/weekend? 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zal toch ook even wat vertellen over gister en vandaag. Net als @Eenmeisje004  heb ik ook geholpen op de boerderij met vooral de  geiten en ook de grond vast klaarmaken voor groentes die nog komen , is nu veel te koud. Was wel vet op de trekker en een machine er achter een eg. En daarna naar een groot bedrijf om wat spullen te halen ( ik vertel het niet te gedetailleerd want anonimiteit ;)  )   om straks alles weer goed te kunnen prepareren  en gezond te houden. Het is allemaal eco bij ons dus halen we soms ook larfjes die weer insect worden om andere insectjes te bestrijden.  Best ingewikkeld maar wel leuk . En daarna gezeild met de scouts het woei geweldig dus het ging keihard :)  het was best ook koud dus extra vest en de dikke kniesokken helemaal om de knietjes haha en wat kan warme thee lekker zijn zeg ! Vanmorgen naar het dorpshuis geweest waar muziek was en een jeugdvoorstelling, was op zich wel leuk want ik kwam een meisje tegen die ik ook ken van school ( wist ik niet eens dat zij  ook bij toneel was was haha, erg leuk was het) en na de tijd veel kletsen en er was appeltaart dus alleen dat was al de moeite  :D  en vanmiddag  weer een heel stuk gelopen met 4  kids van mn leeftijd en chillen aan de dijk en mn bootje gepakt en weer gevaren ( verslaafd ) . En vanaaf bami schotel en bitterkoekjes pudding en nu huiswerk en forum. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !

TW! Ik had een shit dag. Ik heb bijna niks gedaan behalve iets gebakken maar heb niks gegeten alleen tijdens het avondeten omdat het moest. Ik haat mezelf ervoor. Ik moet meer doen. Kver 5 uur heb ij school en ik heb geen idee hoe. Ik doe mezelf pijn wat niet oke is maar het valt wel mee. Ik heb gwn iemand nodig denk ik

Reputatie 7
Badge +5

Vandaag op pad met mijn vader en allerlei leuks gedaan maar je blijft toch denken aan wat er hier allemaal gebeurt.  En : Ahw nu ook Emmalove weg ! wat jammer en verdrietig :( ik hoop je weer te zien ! Alle goeds en liefs !! En @Sanny  dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Is Emmalove weg?! Dit kan Niet!! :(    dat is super stom.. Waarom moest je weg gaan... maar vergeet niet dat we altijd van je houden😔❤

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben terug !!!

Nou , ik ben nu al happy , want deze topic is niet verwijderd !!!

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +9

Mijn dag ging goed / niet goed, 

Vandaag had ik een formatief toetsje Latijn, 0 fouten lekker gedaan, aangezien ik gisteren was begonnen met leren. Mn levensbeschouwingspunt is verhoogd, omdat de leraar een foutje maakte. Ik heb nu een 8.5 en ik mocht ook proefwerken van vorige periodes meenemen naar huis, leuk!

En mn beste vriend T heeft voor de eerste keer een formatieve toets Latijn gehaald in één keer! Super trots op hem, er waren 28 punten te halen en hij had er 22, super trots dus, vooral omdat hij vaak het niet haalde en hij haalt veel onvoldoendes voor Grieks en Latijn. 

Nou wat niet goed ging per sé ik dat ik bij me crush was en toen ging ik een blaadje in me kluisje ophangen, dat een ander meisje mij had gegeven. Probleem is dus dat dat ander meisje mij waarschijnlijk leuk vindt en dat ik niet meer op me crush ben maar op dat ander meisje. Nadat ik dat blaadje op had gehangen leek mn crush minder blij (?) ik weet niet of ik het voorstel of niet maar ja. Stomme situatie en ja, geen idee wilde het gewoon even delen. 

En ja dat was het eigenlijk, ga zo nog wat huiswerk maken en dat was het. 
Sano07
 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi,

Vandaag was een dag als vele andere. Ik voel me uitgeput en ik vind het gênant om mijn docenten onder ogen te komen. Ik ga er namelijk vanuit dat ik mijn proefwerken niet al te best heb gemaakt en ik vind het gewoon gênant dat een leraar dan mijn ontzettend stomme antwoorden moet nakijken. Ik vind het ook awkward om mn mentor tegen te komen want hij heeft het volste vertrouwen in me maar dat slaat helemaal nergens op. 
ik ben vandaag ongesteld geworden, een week te vroeg, dus ik voel me helemaal kut en het is ook nog de hele week aan het regenen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Maar goed, voor mij nog maar 10 lesdagen, want we hebben volgende week 2 vrije dagen en de week daarop 1 vrije dag en daarna is het alweer vakantie!! Ik kan echt niet wachten, niet dat ik zin heb om thuis te zitten maar ik ben gewoon echt klaar met school. Ik was mijn opties voor school aan het heroverwegen, ik zou naar 4 havo kunnen, dan was dit jaar voor niks, maar die kinderen die nu in 3 havo zitten zijn echt hartstikke gestoord allemaal. Dus ik denk dat ik blijf zitten in 4 vwo. Vet leuk. Dan gaan al mn vriendinnen slagen en dan moet ik nog een heel jaar in mn eentje:/ maarja dat zie ik dan wel weer. 
nog een hele fijne avond iedereen<3 

groetjes,

kwakend1tje

Hai, 

Vandaag heb ik superveel stress gehad om een project optijd in te kunnen leveren. Iemand uit mijn groepje is namelijk ziek dus ik moest meer doen maar ik kreeg de bestanden niet goed door. Uiteindelijk is het niet gelukt en daar voelde ik me heel slecht over. Dus ik ging naar de docent om het uit te leggen maar die docent had dus eerst nog een gesprek met een ander groepje dus ik moest wachten. Toen de docent eindelijk tijd voor me had, voelde ik me nog slechter omdat ik dus de hele tijd dacht aan hoe slecht mijn (ons) excuus klonk. Nouja uiteindelijk viel ophef gelukkig mee dus nu hebben we extra tijd gekregen omdat die groepsgenoot dus ziek is. Als ik dat eerder had geweten…

Na school had ik geen zin om huiswerk te maken waardoor ik het dus nu net nog moest doen. Gelukkig was het niet al te veel maar helaas had ik mijn bestand waarin ik aan het werk was niet opgeslagen dus ik kon halverwege weer opnieuw beginnen. Het zit me niet mee vandaag. Hopelijk is het morgen beter.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben de hele avond aan het leren geweest en nu even klaar :) soms denk ik ook wel van het kan wel wat minder. Als in het aantal opdrachten en soms ook zinloze vragen die er achter de inhoud aan komen. Maarja komt goed. Ik verheug me vooral op het betere weer dat er aan komt en even een weekje niks. Nouja niks,  school dan iig.  En wel is het heel leuk dat er mensen weer terug zijn hier die we echt hebben gemist ! En mijn mentor zit me te pushen over een iq test en daar voel ik niet bijster veel voor want ik weet dat dat wel oké is zeg maar en als ik (weer) hoog uitkom heb ik helemaal geen zin in aangepaste tempo's en dat soort gedoe laat mij maar mooi bij mijn leeftijdsgenoten haha. Maarja ik ga daar verder niemand over lastig vallen. In elk geval ik houd te veel van mn hobbys en spare time om daar weer tijd voor op te geven.  En ik stuur klavertjes aan jullie en wat er in mn profiel staat meen ik ! Klavertje = ik vind je (reactie) top ! Nou en morgen hoop ik het water weer op te kunnen :)  en ik hoop dat het voor iedereen morgen een goeie of betere dag wordt !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

@TheMightySlayer No Corona 

Reputatie 7
Badge +5

Hey jongens!! Ik heb een bijzondere dag gehad😦

Wr gingen de liedjes vN de musical oefenen en ik moest een solo zingen.. ik kreeg een paniek aanval omdat ik dacht dat iedereen ging lachen. Uiteindelijk ging ik huilen hehe... mr tot zo!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag was een gewone dag. Ik pieker een beetje over die test want ik ben bang dat het hoog  uitvalt en dat mensen dan gaan zeuren over versneld school enzo. En dat wil ik niet ik zie het niet zo zitten om in een hogere klas te zitten met allemaal “oudere” kids maarja dat hoeft natuurlijk niet erg te zijn maar ik vind mn leeftijdsgenootjes  al helemaal gezellig en mn klas is nu heel leuk.  Maar goed ik twijel nog even lekker door en anders ga ik gewoon mn leertempo aanpassen en relaxd aan doen 😉 ik wil er geen topic van maken maarja.  Ik heb vanmiddag in de regen niet gezeild maar wel even gelopen en op de dijk naar de scheepjes kijken. Hond mee die vind alles geweldig zolang ik er maar bij ben haha. Als ik er in de verte aan kom fietsen is het dier al niet meer te houden en stuift op me af 😉 best lief is dat.  Verder vanaaf niet veel bijzonders ik zie wat mensjes hier met topics die ik zo ontzettend een arm om de schouders zou willen leggen en helpen maarja , toveren kan alleen in boeken 🙂 ik luister nu naar mooie muziek en ga vroeg slapen ben moe, ook van het aantal checks vanavond, elke 2 reacties 1 check, dat motiveert mij ook niet meer. Ik wens iedereen morgen weer een fijne of betere dag!
Groetjes en liefs Julian X

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb een coronatest gedaan.  Ik ben negatief getest .maar Ik voel me wel ziek . Eigenlijk heb ik vandaag mijn eerste dramales en ga we iets heel leuks doen. Maar IK BEN ZIEK . Weet je wat ik ook ziek vind . Weet je . Ik maak wel een topic over(als ik het kan). Ik ga even slapen . Want ik ben enorm ziek . Het is echt moeilijk voor mij om dit te typen . Ik ga maar 

 

Zelle

Reputatie 5
Badge +1

Het is nog niett beter . Ik heb overal pijn . Ik voel me duizelig en misselijkk . Kost me moeite om dit tee typen

 

Zellee

Reputatie 7
Badge +17

Druk dagje. Veel gedaan. 24 km door de stromende regen is ook een leuke bijzaak als je naar school moet zeg ;) Beterschap lieve Zelle ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Hoi !!!! Ik ben weer terug !!! Hoe zou ik eigenlijk even samenvatten??? Weet je ??? In één woord . Bedreiging . Gelukkig is alles goed gekomen en ben ik weer happy !!!

 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat je weer terug bent @Emmalove04 !!

Verslag:
Ik heb s’ochtends door de regen gefietst. Ik heb bij o en o aan een leuk project gewerkt en ik heb mijn punt voor mens en natuur terug, een 9,4, hoogste punt van de klas!! En voor nederlands heb ik een 9,6, 2e hoogste van de klas en ik ben vooral trots op nederlands, aangezien ik de toets een beetje moeilijk vond en ik weet al wat ik fout heb gedaan :)

Ik ga straks naar voetbal en ik ga straks vooral veel leren, ik loop met Duits 3 weken achter :( 

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +5

Hoi !!!! Ik ben weer terug !!! Hoe zou ik eigenlijk even samenvatten??? Weet je ??? In één woord . Bedreiging . Gelukkig is alles goed gekomen en ben ik weer happy !!!

 

 

Emma

OMG!!! IK KAN WEL HUILEN!! JE BENT TERUG<33

Hoihoi, mijn dag was wel oké. Ik heb best veel gepiekerd maar voor de rest ging het (ondanks het weer) wel goed.

Ik heb mijn laatste punten van de toetsweek terug gehad en alles is voldoende :) hoewel ik voor sommige vakken wel iets meer had willen halen. Maar daar is niks meer aan te doen dus ik ga daar ook maar niet meer over denken. 

Vanmiddag heb ik een moeilijke puzzel opgelost en daarna lekker gekookt voor m’n familie. En nu nog even op het forum en dan lekker slapen (hopelijk).

Goed dat je terug bent @Emmalove04 ! Als je wil mag je nog wat meer vertellen over je dag(en)?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat een mooie verslagen weer van jullie. @J8j8  waarom begin je  niet een recepten topic? :) lijkt me leuk ! En ik ben weer blij dat anderen er weer zijn.  Soms is het best moeilijk mijn gevoel daarover te uiten omdat ik bang ben dat ik “chat” dus klavertjes  :)  en ik lees alles van iedereen hoor ! Durf er alleen niet zo goed op te reageren zelfde reden ( chatverbod en terecht) maar leuk om alles te lezen en mee te beleven. Ik pieker wel nog over de iq test. Wil het wel weer weten maar in gr 8 was ie ook hoog dus zoveel nieuws leer ik daar ook niet van. Maarja keep up the good work , op school loopt alles wel goed sinds ik zo flink  op  mn plaats ben gezet haha. Nee maar het gaat best eigenlijk. het enige waar ik ook aan denk over mezelf is dat ik me dingen veel te veel aantrek zoals die checks dan word ik bang en denk ik ohjee ze moeten me hebben, terwijl dat helemaal niet zo is, en heb ik weer spijt dat ik daar over begon. Ik moet echt nog leren mij niet bij een situatie meteen alles op mijn persoon te betrekken. Een stukje angst waar ik nog steeds mee vecht.  veel dingen zijn al beter bij mij maar er zit nog wat en misschien is het goed dat ik jullie dat laat weten. Ik heb dus soms angstgevoelens.   Maarja dat zijn dus mijn hersenkrakertjes van vandaag ;)  ik heb mn huiswerk af en luister lekker naar The Gathering ( tip van mijn mam ) best lekker zeg. Ik wens weer iedereen een fijne(re) dag morgen ! En liefde,

groetjes liefs een piekerjoch  ;) Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Mijn dagen waren GRIEZELIG.  Ik ben zo blij dat ik weer terug bent en alles hopelijk weer normaal is . Het was bedreiging . Ik vind het heel griezelig en eng . Ik ben zo blij dat ik nu weer heerlijk op De Forum kan . 

 

Emma

Ik wil wel mijn zus , mijn broer en mijn tweelingbroer bedanken . Ze waren super. Mijn broer deed net alsof dat hij een meerderjarige was . Mijn zus steunde me en zorgd voor dat mijn ouders niks van weet . Mijn tweelingbroer was super lief en bedacht super plannen 

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon een normale dag gehad . Justin vind mij echt leuk !!! Ik heb al een crush, dus wat moet ik doen ???!!!! Nou waarom ik dat denk 

-  hij trakteert mij op milkshake 

- hij kijkt steeds naar mij

- hij lacht naar mij

- hij vroeg : heb je zin om naar de bioscoop te gaan  Ik zei : misschien wanneer??? zo begon de gesprek

- hij doet heel lief tegen mij

 

Als hij echt op mij is . Waarom zou een populaire jongen op een basis meid vallen (hij kon kiezen voor een andere populaire meisje Star) die weinig vrienden heeft (er zijn duizenden meisjes die hij kon kiezen)

 

Emma

Ik vind hem leuk als een vriend . Niet verliefd 

Reputatie 7
Badge +19

Oeps ik had hele reactie geplaatst nou komt er op neer dat Justin heel cute is en ik het echt geniaal vind van die Mickey Mouse pyjama moest ik hard om lachen. En als je het niet wil gewoon zeggen. En XXXX betekent dat hij super gek op je is. En je bent geen basismeid je bent veel meer dan dat.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

@wilhelmavemela ??? Was dat mijn verslag ???