Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Toen ik tien was had ik een babybroertje 

Hij was ook een beetje goor

Maar nu is hij 4 jaar en wel gek

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Ik had een heel gewone dag. Vanochtend bijna te laat maar flink hard gefietst en net op tijd. Eigenlijk niet veel bijzonders. Wel bij mn opa en oma langs gefietst die zijn altijd blij als ik kom en lekker bami gegeten.  Morgen weer school w.o. gym dus dat wordt weer leuk ;) 

Grtz liefs Julian X 

PS leuke verslagjes weer !

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig was je optijd en inderdaad leuke verslagjes

Reputatie 7
Badge +9

Eerste reactie op dit topic maar ja.

Ik had vandaag schoolfoto's. Ik denk dat ik het heb verpest. Ik had niet geoefend met lachen in de spiegel en daarom heb ik het waarschijnlijk verpest. Dit is echt triest. Ik wilde dit gewoon effe van me mind af krijgen, dit is echt afleidend en ik wilde het gewoon delen. Ik was de laatste van me klas voor de individu foto’s, de cameravrouw deed er echt een paar minuten voor mij, omdat ik steeds slecht op de foto stond.  Ik ga echt huilen man, al me vrienden stonden buiten die bus op mij te wachten. De foto is sws slecht maar ik hoop op het beste. 

Aan de andere kant: meneer de cameraman koos plekjes voor de klassenfoto de plekken. Bijna iedereen zat al behalve 5 mensen incl. ik. Meneer zei dus tegen de mensen op de stoelen in het midden “schuif een beetje op,” en ik moest daartussen in zitten. Ik moest naast het meisje dat ik leuk vond zitten, was echt een beetje awkward, zij ging iets te ver weg zitten en meneer zei dus “hij is niet zo eng en het is niet alsof jullie meteen verkering hebben”. Moest wel een beetje blozen zo en keek naar mn beste vriend lmao, hij lachte.  Maakte na de klassenfoto oogcontact, ze keek snel weg. In elk geval, wel leuk dat ik naast haar zit naast de schoolfoto en ik heb nu een beetje meer info :joy: kan een beetje raar klinken in je oren en ik weet het, maar ja. 

In elk geval, lekker dit geschreven en veel van me gedachten af. Verder is er niet veel gebeurd.

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  ja poseren , vreselijk! Ik snap je helemaal.  Maar wel een leuk bij-effect dus  ;)

Nou mijn dag was weer gewoontjes. Zelfs gym liep goed ( voor wie het niet weet die lerares en ik  gaat niet altijd lekker :P) en net bij de karate training even heerlijk van me af gerost flink zweten en  weer met 40 km/u naar huis haha ;)  nu wel wat leerwerk  maar op zich ligt dit me wel dus niet heel moeilijk en nog wel een boel maakwerk maar dat doe ik tussen het forummen door :wink: 

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Sorry dat ik de afgelopen twee dagen geen verslag van m’n dag heb gemaakt, maar hier komt ie: 

vanmorgen moest mijn moeder weer werken tot 15:30 uur. Ik had 2e uur tot het 5e les dus ik stond om 7:15 uur op. Tijdens het ontbijt (boterham met choco pasta btw) kwam er een man en die ging foto’s maken van de boerderij wat ik heel raar vond maar oké. Er waren ook een paar mensen die bij de buren foto’s maakten.  Daarna naar school gefietst. 

2e uur Frans. Een preek gekregen over dat we madams Quizlet’s moeten maken en toen  bezig geweest met de opdrachten. 

3e en 4e uur wiskunde. Uitleg gekregen over paragraaf 1 en 2 en daarna verder gewerkt met de opdrachten. Ik had 3 vriendinnen maar die negeren mij en m’n andere vriendin, wat ik heel raar vind en ja. Tis alsof ze ons niet meer mogen maar ik weet niet wat we fout hebben gedaan… In de pauze (tussen 3e en 4e uur) HayDay gespeeld. 

5e uur natuurkunde. Was wel leuk. We gingen verder met het invullen van het stencil van de verbrande pinda. Meneer M. vroeg of ik aan meneer P. wilde vragen of we het zakje pinda’s in het practicum lokaal mochten gebruiken. Meneer P. was erg druk met het hart practicum wat ze aan het doen waren dus had meneer H. me met bloedende handschoenen laten zien waar het zakje pinda’s lag. Daarna het stencil besproken en het rendement uitgerekend. 
 

Dat was het wel. Ik moet nu nog Godsdienst en Nederlands maken en ga tussen door even op het forum kijken. :) 

xx Eenmeisje004 
 


 


 

 

Ho hoi

een gewone schooldag met wel knetter veel huiswerk  en leerwerk pfff maarja hoort erbij morgen is het weer wat rustiger want ik doe veel in het voren. En ik heb erg genoten vanaaf van de topic gedichten delen want er kwamen heel grappige gedichten langs haha.  Kon het zelf ook niet laten ;)  Ik heb nog wel tussendoor een armbandje gekocht met kleurtjes en een paar tuniekjes bekeken  maar niet gekocht ;) zit voorlopig wel goed in de rokjes en broeken en dergelijke haha.

dat was eigenlijk alles voor vandaag :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

 

Deze saaie dag gaat beginnen 

Reputatie 7
Badge +19

(Onnodige quotes verwijderd)

Ja maar word bast wel leuk

Reputatie 7
Badge +9

Hallo allemaal! Hier is mijn tweede dagverslag!

Eerst wil ik beginnen dat ik iets grappigs had met mn crush,
ze vroeg me iets over een toets, ze stelde die om 00:30. Ik reageerde om 1u s’ nachts. 
Zij zegt niet bedankt, maar ze zegt “Ga slapen” . Ik reageerde met “nee jij”. Toen was het voor 2 minuten heen en weer met ga slapen en nee jij. Uiteindelijk zeiden we beide welterusten en we gingen slapen. 

Ik had ook even geappt met een vriendin van begin vorig schooljaar, dat was best grappig. We deelden foto's  van begin schooljaar, dat waren echt gouden tijden. 

Ik stond bijna te laat op. Ik heb om 8:30 school, maar ik stond om 7:45 op. 

Gelukkig kwam ik op tijd op school. We kregen ons mens en maatschappij proefwerk terug, 
ik had een 9.2, maar dat kan nog wel een 9.5 worden omdat de leraar slecht nakeek. Ik ben hier wel een beetje blij over! Die vriendin van begin schooljaar zat mij ook allemaal grappige dingen te sturen. 

De laatste 2 uur viel uit, ik wilde met 2 vrienden naar de stad gaan om een cadeau te kopen voor een andere vriend, want die is bijna jarig. Jammer genoeg had ik geen geld mee en besloten we om morgen te gaan! Ik heb er erg veel zin in!

Op de terugweg van school had ik schijt en ik zei tegen me crush “tot morgen”. Wat een vooruitgang, want het lukte me alleen om haar te appen en praten lukte alleen wanneer we in een groepje waren. 

Voor de rest is er niet veel gebeurd vandaag, we hebben morgen ook een spreektoets frans, dus ik heb ook met een vriend geoefend. Dat was uitgelopen tot 2 uur praten en niksen en we hebben maar 45 minuten echt geoefend. Dat was best grappig. 

Dat was het eigenlijk. Een ding wil ik van jullie vragen, zouden jullie een kijkje willen nemen naar mijn topic? Ik wil een toxic vriend super erg droppen, hij doet gwn stom en ik wil niet meer met hem omgaan. Zouden jullie pls willen kijken? Kan misschien nog even duren, want een mod moet het even checken omdat het zo lang is! Alvast bedankt!

En ja, dat was mijn verslag!

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was stom op school ben ik bezig met een project over de natuur en ik zit dus in het groepje dat ik wilde want ik had het onderwerp daarvan zelf bedacht alleen nu zit daar dus iemand laten we haar K noemen in die was de hele week ziek en ik was de hele week blij. Nou ik heb dus weer meer een band opgebouwd met mijn klas en dat zag K en K vind dat zijzelf niet goed in de groep ligt dus zij heeft mij vandaag naar beneden proberen te halen en goh het is haar gelukt zij manipuleert mensen nogal vaak. Nou mijn groepje stelde voor om een whatsapp groep aan te maken maar ik heb dus geen sim-kaart dus ik stelde voor om dat via google hangouts te doen waar we ook online lessen volgden in coronatijd maar K zei dat dat niet handig was en nu zit heel mijn groepje in een whatsapp groep behalve ik dus ik ben nogal boos.

 

Ik vertel even wat meer over K haar manipulatie.

Ik was een klasgenoot B van mij aan het leren om op eigen benen te staan omdat ze het niet voor zichzelf opnam en altijd alleen stond en K die ging B claimen en K heeft B zo gemanipuleerd dat K B niet meer kwijt kan raken en dat ze dus altijd een vriendin heeft en nu is B heel afhankelijk van K en ik heb vandaag  besloten dat K mijn vriendin niet meer is!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi mijn dag was heel vol.  Begon wel goed ik was op tijd en we hebben weer veel moeten leren en opletten ;)  en een proefje bij bio met  zaadjes en erwten. maar ik was op 1 of andere manier super rustig vandaag had geen zin in keten of lachen en na het 7e uur was het klaar en toen naar huis. Daar gauw weer het water op en daarna lekker zuurkoolschotel gehad. Toen leren leren  en huiswerk want ik probeer toch vwo te gaan doen denk ik dus ik leg het latje hoog voor mezelf  :blush:  toen nog even  weer gelachen om de gedichten van @wilhelmavemela  ( zoals ik het lees heb jij trouwens groot gelijk in jouw verslagje !) en @Ellen  en zelf er 1 gemaakt voor @Eenmeisje004 en daarna toch weer aan het huiswerk. En ook voor scouting vast wat voorbereid, we gaan een soort dwaalroute maken waar we binnendoor ( en over een kanaal met een zelfgebouwd vlot ) zo recht mogelijk van A naar B moeten. Lijkt me weer heel vet. Dus dat was het en nu ben ik al weer bijna aan bedje toe ;)

Grtz liefs en bedankt voor jullie verslagjes !

Julian X

@wilhelmavemela 

Wow

Echt een vervelende dag

Die K moet je gewoon negeren 

Zij is gewoon een naar mens

 

Hopelijk gaat het morgen beter bij jou

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Hoop ik ook ik zie er enorm tegen op bedankt voor je reactie

Lieve schatten ik ga weg. We worden weggepest door @Carolien_  en het gedichten topic is ook al gesloten. Ze hebben liever luier- en penistopics en ik kan daar niet meer mee leven. Ik weet zeker dat we elkaar ergens anders gaan zien. Ik hou van jullie en ik kom jullie tegen. Verdere info zie je bij " onduidelijkheid forum" etc

Wees lief en wees sterk lieverds ik hou van jullie 

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +17

Mijn dag begon zo mooi. Maar nu lees ik dit en Ellen is weg en Sankonijn en gedichtjes is dicht. Ik doe niks als huilen en voel me zo verdrietig. Sorry.  Kom toch terug !  Ik kan het niet geloven.  @Carolien_  kunt u helpen ?  Wat kunnen we doen ?  Ik wil alles wel doen om ze terug te krijgen. Alstublieft . Ik snap het niet wat er allemaal gebeurt. 

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Lieve schatten ik ga weg. We worden weggepest door @Carolien_  en het gedichten topic is ook al gesloten. Ze hebben liever luier- en penistopics en ik kan daar niet meer mee leven. Ik weet zeker dat we elkaar ergens anders gaan zien. Ik hou van jullie en ik kom jullie tegen. Verdere info zie je bij " onduidelijkheid forum" etc

Wees lief en wees sterk lieverds ik hou van jullie 

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

nee ellen en sankonijn zijn weg wat is er gebeurt praat me bij ik ben wanhopig

Lieve schatten ik ga weg. We worden weggepest door @Carolien_  en het gedichten topic is ook al gesloten. Ze hebben liever luier- en penistopics en ik kan daar niet meer mee leven. Ik weet zeker dat we elkaar ergens anders gaan zien. Ik hou van jullie en ik kom jullie tegen. Verdere info zie je bij " onduidelijkheid forum" etc

Wees lief en wees sterk lieverds ik hou van jullie 

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

nee ellen en sankonijn zijn weg wat is er gebeurt praat me bij ik ben wanhopig

Samenvatting:

Ellen en Sankonijn zijn woedend op de moderatie en hebben het forum verlaten. Veel mensen staken nu collectief tegen de strenge moderatie. Autoritaire moderatie. Ik heb een tweede waarschuwing gekregen vanwege een topic "meld hier moderatie misstanden", volledig onterecht. Niks met onze tips gedaan. We moeten nog steeds op eieren lopen. We worden als nummertjes, en niet als mensen, behandeld. We worden voorgelogen '’er wordt wat met de tips gedaan'’ '’maandag overleg'’.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nog een stukje verslag van mn dag: vanavond toch even op pad geweest met 2 bff's vd scouting en dat had een verrassend resultaat ! Ik vond via de scouts namelijk iemand waar ik al op hoopte :)  Van het gedoe vandaag:  ik ben wel wat bekomen maar ik vind het een trieste dag.  gelukkig heb ik dus 1 iemand gevonden en heb er mee kunnen praten en ik snap het nu beter wat er gebeurd is. Durf en kan er niet veel meer over vertellen maar dat komt nog wel.  In elk geval weet ik nu wat er is gebeurd.  Het is heel erg en ik vind het jammer en heel verdrietig. Meer durf ik er niet meer over te zeggen.

Nu maar een beetje hangen en chillen, toch ff forum kijken en hopen dat ik me wat beter ga voelen. Wel blij dat ik weet hoe het zat met “E”

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag niet veel gedaan ik  was ziek en moe en zat thuis.  Beetje forum gekeken maar lusteloos. Ik heb met opzet niet alles gelezen kon het niet meer aan.  Later way beter te pas,.Ben wel even wezen sporten dat was lekker, keihard van me af trappen en ik heb bijna een oefenzak gesloopt wist niet dat ik zoveel kracht had.  Ik vertel apart zo nog wat leuks als het mag.  En nu maar wat zitten en af en toe val ik in slaap . Ik ben moe.  Alles is te veel.  Ik ben bang dat ik terug val .  Daar zij mn ouders ook bezorgd over dus ik doe mijn best :) want dat gaat dus niet gebeuren !

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Het aparte stukje :  Hoi allemaal 😉 gisteravond heb ik me voorbereid tussen al het gedoe door op een internet vossenjacht van mijn scouts en daar kwam ik iemand tegen van een andere club die ik bleek te  kennen :)  heel leuk en apart was dat.  En we hebben gepraat. En gelachen en gehuild en ze zei wel dat ik iedereen die ik spreek kusjes moest geven  🙂 haha dat was lief. Ik ga niet meer details vertellen want dat is tegen de regels ben ik bang maar dat meisje was heel blij dat ze mij tegen kwam en ik ook. Ze zat met haar vriend “N”ook te werken aan het spel. echt heel grappig wat je soms kan beleven in je hobby. En ik zat met allemaal kaarten en papieren om me heen in mn hempie achter  het beeldscherm :)  maarja maakte niet uit .  En vandaag weer even met haar ge contact en weer heel leuk. We hebben namelijk bij de scouting grote wedstrijden in het hele land en dan kun je van alles doen met mensen uit heel Nederland zo kwam dat dus. Heel fijn . Een lichtpunt tussen mijn pijn van gisteravond. Zo werd het dus nog een redelijk goede dag !

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben zooooo jaloers op Ellen en op jou echt ik vind het leuk voor jullie echt jammer dat ik dat niet kan zien heb je nog uitleg van haar en een boodschap? En hebben jullie het nog over ons gehad?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal het was best een leuke dag, ondanks alle gedoe hier.. Ik ben natuurlijk weer gaan zeilen en naar de scouts geweest ehbo gedaan en met blussers om leren gaan.  En onderhoud aan de boten. Lekker bezig zijn . Deed me goed. Daar ook via de club fora met Ellen gepraat en N.  Erg leuk weer :)  Daarna keihard gefietst naar huis😉 en vanavond bij mn opa  geweest met mn ouders en oom en tante waren er ook met mn neven.  Super leuk Indiaas eten thuis laten komen  echt zoo lekker :)

en film gekeken en nu weer thuis. Even naar de dieren geweest knuffen en  nu zit ik op mn kamer.  Grappig mijn ouders voelen aan dat ik niet zo lekker zat gisteren ze zijn bezorgd wel lief en net ging ik naar boven en wat al tijden niet meer gebeurde is  “ik hou van je hoor “zeggen door hun ( en ik terug) . Aahw toch wel lief ook.   Ik wordt wel wat depri van al het oorlogs nieuws  snap je zo'n Poetin nou :thinking:  maarja.

En oh wat hoop ik dat de rust terug komt hier!   En wie plaatst er nog meer iets hier?  Beetje leuk nieuws is ook wel eens fijn toch ? :)

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Nou vandaag was taakjes dag en ben voor het eerst sinds weken naar circus geweest was heel stom want het deed me denken aan die coach maar die was er niet ik ga denk ik helemaal van circus af en dan vaker fietsen voor conditie en ik ga hopelijk als het mag op scouting en ik zit boven de duizend reacties jeeej!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal, althans wie dit nog ziet ;)  ik heb vandaag eerst eens uitgeslapen heel veel gedroomd weet alleen niet meer waarvan, ja 1 ,  van het meisje waar ik sowieso van droom :blush:  en daarna even met het bootje het water op, super lekker weer ik ben er gewoon verslaafd aan haha. En toen 12 kilometer gelopen.  heerlijk  langs het water en over de dijken en het bos door.  Lekker op de dijk  gezeten nadenken en met opgetrokken knieën met mn hoofd er zo op en dan een half uur stil zitten.  Dat was echt lekker, werd er rustig van. dat ga ik vaker doen. Die wind langs je blote benen vind ik altijd heerlijk rustgevend.  En ik heb goede hoop dat ik in de toekomst een heel leuk persoon ga tegenkomen bij de scouting en verder vandaag nog wat meegeholpen op het erf en hout slepen wat over een maandje gehakt kan worden ( doe ik ook ) en daarna bloemkool gegeten en nu toch weer ff huiswerk en chillen en forum.  Dat wast ! 

Groetjes en liefs Julian X