Vraag

Verslaafd aan wiet, maar school begint bijna

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een 14 jarige jongen en dinsdag begint school weer(ik ga naar de 3rde klas) 

Maar ik heb een probleempje….. ik ben zwaar verslaafd aan wiet en sigaretten nu al bijna 3 maanden, ik rook 30 sigaretten per dag en rook ongeveer 6-7 joints  per dag (via mijn eigen planten) ik wil hier niet mee stoppen omdat ik echt niet tegen het afkicken kan…(k heb al meerdere keren met hulp van me ouders proberen te stoppen) Nou wil ik dus ook tijdens school gaan blowen omdat ik niet de hele dag zonder wiet kan.

enige tips over hoe ik mezelf kan beperken van wiet op school en wanneer ik dan wel kan blowen en hoeveel etc. tijdens school?

 

(ik heb dit niet in verslaving geplaats omdat ik denk dat het beter past in dit thema)


1 reactie

ik wil hier niet mee stoppen omdat ik echt niet tegen het afkicken kan…(k heb al meerdere keren met hulp van me ouders proberen te stoppen)

enige tips over hoe ik mezelf kan beperken van wiet op school en wanneer ik dan wel kan blowen en hoeveel etc. tijdens school?

Ik zal je een betoog over sigaretten en wiet besparen. Je weet zelf hopelijk wel wat de gevolgen zijn van je gedrag/verslaving.

Als het al niet onder begeleiding lukt, denk je dat je dan zelf de discipline heb om te minderen/stoppen? Ik vermoed van niet.

Het lijkt mij verstandig om professionele hulp te gaan zoeken. Hiervoor zal je een bezoekje aan de huisarts moeten brengen voor een doorverwijzing. Vervolgens zal een instelling/organisatie je helpen bij het afkicken.

Succes!

 

 

Reageer