Skip to main content

Dit gaat misschien wel, of misschien niet een lang verhaal worden dus sorry alvast.
Ik ben een meisje van 13 en zit in de tweede. Drie weken had ik voor de grap een knappe vriend van een vriend toegevoegd, en we raakte snel in gesprek over dat hij dacht dat ik nog met zijn goede vriend was, wat niet meer zo was op dat moment. Ik zei dat ik wel een andere jongen zocht gewoon voor de leuk, hij zei 'stuur een leuke foto van jezelf en binnen tien minuten heb ik een paar aanbevelingen’ nou dus ik zeg ‘ik volg je al op insta’ daaruit kwam een gesprek en het kwam er op neer dat hij zichzelf een goede aanbeveling vond. Hij zit bij mij op school, hij is net 15 en zit 1 klas hoger. 
Hij praat best wel vreemd. Heel veel over s3ks en ontmaagden. Hij zei ook heel vaak dat hij mij wou ontmaagden, via snap dan, in het echt hebben we nooit gepraat. ik leuk meedoen want ja weet je straks word hij boos ofzo omdat ik het niet wil. Dus wij praten best wel vaak daarover en deelden dus best veel dingen die je mensen pas verteld als je ze echt goed vertrouwd. Maar ja wij hadden al gelijk zoveel gedeeld dat het gelijk al voelde of ik een band met m had, even voor de info, hij is erg knap  en vgm wel een beetje ‘populair’. 
Ik merkte al na een paar dagen dat deze jongen serieus niet goed was en duidelijke agressie problemen had. Hij werd boos omdat ik wist welke kleur zijn schoenen waren, en ja ik dacht ik blijf maar lief en aardig doen, dus ik vraag ‘hoe kan ik het goed maken’ hij zegt ‘door me hoofd te geven’ 
Nou dat julliie het weten hier is gelukkig nooit wat van gekomen, maar ja. om dit soort kleine dingetjes werd hij gauw boos. maar ik verwijderde hem niet, ik wist en weet dat hij van binnen helemaal niet leuk is, en gewoon een respectloze jongen, maar iets in mij zegt iets anders. De laatste week begon hij steeds raarder te doen. Ik blijf de hele tijd aardig omdat ik hem gewoon heel graag 'wil’. Ik ben mezelf aan het pushen om door te zettten. 3 dagen geleden begon ik via insta een gesprek en daar kwam uit dat hij opzich wel wat met mij wou vanaf het begin al. Nou daar was natuurlijk weer iets kleins tussengekomen, voor hem dan, en daarom is het niks tussen ons geworden. Toch blijf ik mezelf aanpraten dat ik het moet blijven proberen met hem omdat er iets is wat hem zo aantrekkelijk maakt.
Vandaag begon ik op insta een gesprek met ‘wat wil je nou eigenlijk tussen ons?’ en na een kort gesprek kwam er blijkbaar uit dat hij iemand anders had. terwijl hij gwn drie dagen geleden met me over s3ks praatte. 
ik blijf in mezelf maar doorgaan van laat deze jongen niet vallen, als je je best doet dan lukt het je vast wel om hem te fixen, maar diep van binnen weet ik dat hij mij niet waard is. Dit heeft mijn mentale gezondheid heel erg aangetast. Ik merk dat ik elke ochtend wel nog steeds moeite doe om er speciaal voor hem leuk uit te zien. Het sloopt me echt, echt heel erg. 
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en hoe ik hier mee om moet gaan.
bedankt voor het lezen <3

Heb je iemand die je kan vertrouwen die je hiermee kan helpen? Waarmee je er over kan praten. Misschien kan je het dan beter verwerken!

Groetjes Lucas 


Echt een beetje ingewikkeld 

Maar ik vertrouw hem niet

Hij wil je alleen om sex

Ik vind hem een player


Reageer