Vraag

verschrikkelijke school en klas

  • 27 November 2020
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Badge

Heey, ik weet dus niet wat ik moet want ik zit nu in mijn 3e leerjaar op kader en ik vind het echt verschrikkelijk aangezien ik de school niet leuk vind en mijn hele klas en veel mensen op mijn school mogen mij niet en mijn enige vriendin niet  komt omdat wij ruzie hadden aantal meiden (waren “vriendinnen” van ons) en iedereen bemoeit zich hier mee.  Ik ken bijna Iedereen op mijn school maar iedereen ziet mij als die bxtch (terwijl ik dat helemaal niet ben) en heeft een vooroordeel over me door andere mensen terwijl ze mij niet eens echt kennen. Ik wil dus graag naar een andere school (wou ik altijd al) maar ik ben in de 2e klas vanaf theoretisch naar kader gegaan omdat het nogal slecht ging met mezelf en dus daardoor ook op school  en had nergens zin meer in, was elke dag moe en hoofdpijn en had toen ook geen leuke klas. Nu zit ik dus op kader maar wil naar een andere school maar daar hebben ze alleen theoretisch, havo & vwo en ik wil dus graag weer naar theorerisch en denk dat ik dit zelf ook weer aankan.   maar weet niet of het kan maar er zijn voor de rest ook geen goeie scholen dicht bij en ik weet echt niet wat ik nu moet doen… is nogal een lang verhaal maar ik heb het geprobeerd het goed samen te vatten dus niet alle details. Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen in mijn situatie.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

hi, wat vervelend dat je in zo’n situatie zit! onthoud dat echt niet iedereen zo over je denk hoor :) Ik vind het lastig om te zeggen wat je het beste kan doen in deze situatie want ikzelf doe vwo dus moet eigenlijk nog een aantal jaartjes. Maar misschien is het een optie om het aan je ouders te vertellen dat je het niet fijn vind. Samen met je ouders zijn er vast een hoop oplossingen te vinden! 

xx 

Reageer