Vraag

verschillen tussen jongen en meisjes 3

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een vraag over iets dat vandaag is gebeurd.
Een meisje ging haar trui uit doen en ze vroeg aan de jongens om zich om te draaien.
ik dacht dat ze onder de trui niks aan had en dat we daarom moesten omdraaien maar ze had blijkbaar nog een t-shirt onder haar trui aan, dus ik vroeg: waarom mogen we niet kijken als je tog nog een t-shirt onder aan heb? ze zei: ja, dan zie je mijn beuk.
dus ik vroeg: ik bergrijp dat je wil dat we je BH niet zien, maar wat is er mis met als we je buik zien?, Jongens dragen bij het zwemen en bij andere sporten tog ook geen t-shirt?
dus toen vroeg ik: is er een verschil tussen als jongens hun buik laten zien of meisjes hun buik laten zien? Toen zij ze: Ik weet het eigenlijk niet, je hebt gelijk.

dus mij vraag: is er een verschil tussen als jongens hun buik laten zien of meisjes hun buik laten zien?

dat is mijn vraag, nog bedankt voor het lezen😄
Luciaaa

2 reacties

Heel erg bedankt, je heb me goed geholpen!
Ik respecteer haar en andere zeken voor dat soort dingen ik heb het gewoon gevraagd met veel interesse

maar nog steeds bedankt❤️
Lucciaa
Hey luciaaa,
Ik denk dat dat bij iedereen een beetje anders vind. Jongens zijn het gewend en schamen zich er niet voor, maar bij meisjes ligt dat soms wat anders. Sommige schamen zich voor hun buik, terwijl andere er mee staan te pronken. Bij dit meisje voelde het niet zo fijn als jongens naar haar kijken tijdens omkleden en ik snap dat. Respecteer dat ook gewoon. Ieder heeft zijn eigen grenzen.
Ik hoop dat ik je vraag goed heb kunnen beantwoorden,
Xx simonesz

Reageer