Skip to main content
Vraag

Verraden door een van mijn beste vrienden

• May 27, 2026
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1

Ok dus ik had een vriend die ik echt al heel lang ken. Zeg maar sinds ik een kleine kleuter was. Altijd ook goede vrienden geweest. Heb zelfs mijn religie verbroken en voor hem gelogen toen hij een relatie had. Maar nu komt het, na alles, al mijn steun aan hem, verraad hij mij. Terwijl ik in het ziekenhuis lig met diabetes type 1 (kijk vorige topic) krijg ik nieuws van mijn beste vriend. Deze vriend wou tegen de hele klas vertellen dat ik obesitas had zonder toestemming, zonder dat hij wist wat ik had. Die roddel had mijn reputatie compleet kunnen verpesten. En nu het ergste gedeelte. Terwijl ik in het ziekenhuis lig met het slechtste nieuws van mijn leven gaat deze man dol vrolijk met mijn crush flirten waar ik al een heel jaar een oogje op heb. En hij weet dit ook, hij weet dat hij verkeerd zit, hij is ook bang voor mij en durft het niet te vertellen openlijk omdat hij weet dat hij verkeerd zit. En toch doet hij het, na alle steun die ik hem heb gegeven, betaalt hij mij zo terug. Ook heeft hij bijna de crush van mijn beste vriend tegen de hele klas verklapt en daarna zei hij dat mijn beste vriend "’karakter'’ moest opbouwen !!!! Dus dat. Het ergste is dat hij waarschijnlijk mijn crush nog krijgt ook, en dat terwijl hij al 5 relaties heeft gehad die allemaal maar 2 maanden duurde ofzo. Deze man gaat mij echt nog mezelf iets aan laten doen. 

Maar dat dus : ik lig hier bij te komen van het heftigste nieuws wat ik ooit heb gehoord, een van mijn beste vrienden zit mijn crush te fixen en durft het niet toe te geven omdat hij weet dat hij verkeerd zit.

Sorry als ik een beetje boos ben, het is gewoon k*t 

Vriendelijke groet 

35 bomen 

2 reacties

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

Hoi ​@35 Bomen ,

Wat een heftig verhaal! Ik snap dat je boos bent, ik zou dat ook zijn.

Ik kan niet veel voor je doen, maar ik hoop voor je dat het in de toekomst beter gaat met je diabetes, en dat die ‘vriend’ weet dat hij dit niet had moeten doen. Want zo ga je niet met vrienden om. 

Groetjes van mij 🫂

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 28, 2026

Hey ​@35 Bomen  ik sluit me aan bij ​@anoniempie0606  ! Echt niet oké zoiets, en ik wens je alle sterkte en goeds! 🫂

Liefs, Tover xxx