Hallo, ik ben nieuw op het forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben een meisje van 15 jaar, ik zit op 4 gymnasium en heb een N&G profiel met Grieks. Al vanaf dat ik klein was heb ik de enorme dangerous gehad om mensen blij te maken, om mensen te helpen en te doen wat andere mensen willen. Ik wil anderen, zoals mijn ouders, familie, vrienden en docenten niet teleurstellen. Ik ben een enorme people pleaser en ik heb last van faalangst. De laatste tijd gebeuren er een hoop dingen. De drukke periode voor kerst geeft me altijd veel stress, en ik krijg steeds meer het gevoel dat ik het niet meer bij houd. En ik weet, dat als ik zou leren voor toetsen, dat het toch meestal wel goed komt, maar ik kan gewoon niet beginnen. Ik kan de motivatie niet vinden, maar ik heb wel enorm veel spijt als ik de dag van te voren pas begin. Ik weet dat het niet goed is, maar het gebeurt steeds weer.
Bladzijde 1 / 1
Heyy, wat vervelend om te horen dat je het zo ervaart, weet dat je er zelf vaak niks aan kan doen, maar dat je met zoveel dingen zit dat het niet altijd lukt. Wees niet te streng voor jezelf🩷
Groetjes Sara
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.