Vraag

verliefd op stiefbroer

  • 3 May 2020
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Badge

Ik weet het 

Het is zo stom ik weet het maar elke keer als ik hem zie dan krijg ik kriebels in mijn buik en ik word heel erg rood hij heeft me zelfs al een keer gevraagd of het wel goed met me ging omdat ik zo rood werd ik weet echt niet wat ik moet doen ik droom over hem ik zie hem nu super vaak en we hebben een eigen zwembad dus hij gaat me de salto leren zei hij omdat ik dat graag wou kunnen elke keer als ik aan hem denk dan voel ik gewoon kriebels ik probeer als hij er is al weg te kijken om oogcontact te vermijden maar we hebben zoveel ramen dat ik hem weer in het spiegelbeeld zie en hij is zo knap ons leeftijdsverschil is groot ik ben namelijk 13 en hij is 22 dat kan niet ik weet daarom vraag ik ook om advies om hem niet meer zo leuk te vinden ik durf het ook tegen niemand te zeggen omdat ik me er zoveel voor schaam alsjeblieft help me


4 reacties

Hey @Anoniem123help ,

Omg ik ken dit zo goed, ik ken iemand nu al echt heel lang 5 -6 jaar en er zit tussen ons ook een groot leeftijdsverschil ik ben 15 en hij wordt dit jaar 23 geloof ik. Bij ons is het geval of was het geval dat we elkaar beiden wel leuk vonden maar dat het gewoon niet ging door het leeftijdsverschil wat het zo moeilijk maakt. Mijn ouders weten hier niks van en dat hou ik ook maar zo, ze zouden het toch niet accepteren. En dat komt ook denk ik omdat wij op een heel ander level zitten dan zij, mijn moeder heeft mij gekregen op haar 23e naja ik neem aan dat hun ook een kinderwens hebben, en zo niet ook prima. Maarja, als ze die hebben moeten ze toch wachten totdat wij oud genoeg zijn en er klaar voor zijn. 

Als jullie echt bij elkaar passen dan komen jullie heus wel bij elkaar op een gegeven moment wanneer jij dalijk ook oud genoeg bent. 

Heeft hij trouwens ook gevoelens voor jou? 

Als jullie veel met elkaar optrekken is het niet zo raar dat je gevoelens voor hem krijgt. 

Ik hoop dat k je hiermee wat heb kunnen helpen ; ) 

Liefs,, JustHelping.

Badge

Hey heel erg bedankt het heeft me heel erg geholpen 💋❤

@Anoniem123help  Gelukkig!! Fijne avond ;)

Badge

Hey @Anoniem123help ,

Omg ik ken dit zo goed, ik ken iemand nu al echt heel lang 5 -6 jaar en er zit tussen ons ook een groot leeftijdsverschil ik ben 15 en hij wordt dit jaar 23 geloof ik. Bij ons is het geval of was het geval dat we elkaar beiden wel leuk vonden maar dat het gewoon niet ging door het leeftijdsverschil wat het zo moeilijk maakt. Mijn ouders weten hier niks van en dat hou ik ook maar zo, ze zouden het toch niet accepteren. En dat komt ook denk ik omdat wij op een heel ander level zitten dan zij, mijn moeder heeft mij gekregen op haar 23e naja ik neem aan dat hun ook een kinderwens hebben, en zo niet ook prima. Maarja, als ze die hebben moeten ze toch wachten totdat wij oud genoeg zijn en er klaar voor zijn. 

Als jullie echt bij elkaar passen dan komen jullie heus wel bij elkaar op een gegeven moment wanneer jij dalijk ook oud genoeg bent. 

Heeft hij trouwens ook gevoelens voor jou? 

Als jullie veel met elkaar optrekken is het niet zo raar dat je gevoelens voor hem krijgt. 

Ik hoop dat k je hiermee wat heb kunnen helpen ; ) 

Liefs,, JustHelping.

Echt super bedankt ik ga inderdaad dan wachten totdat ik wat ouder ben en als ik hem dan nog steeds leuk vind dan ga ik het zeggen tegen hem echt super bedankt nog maals ❤

Reageer