verliefd op mijn oom?

  • 10 September 2023
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb al een tijdje het idee dat ik een seksuele aantrekkingskracht voel tot mijn oom. 

ben er ook pas achtergekomen dat ik een fetisj heb die ik super graag zou willen proberen en vertrouw hem er wel mee. 
wat moet ik hiermee doen want dit voelt niet juist aan voor mijn gevoel 

(Het is niet mijn bloedoom, het is de broer van mijn stiefvader) 

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

ligt denk ik aan de leeftijd, als die oke is lijkt mij er geen probleem in. maarja ik zie geen probleem in dingen die vgm best wel problematisch kunnen zijn dus zal miss meer reacties/advies afwachten

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jermaine ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke 

Reageer