Skip to main content
Vraag

verliefd op iemand van 25

• January 26, 2025
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Hoi, ik heb even jullie hulp nodig. Ik ben een meisje van 17, en ik ben verliefd geworden op iemand van 25.  Hij zit in het korfbalteam boven mij, de senioren (18+)  en ik zit in de A-jeugd. (16-18).  Ik ben op teamweekend geweest met hem, en toen ben ik verliefd geworden. Dat was vorig jaar, dit jaar ben ik weer op teamweekend geweest. We trainen niet samen, maar wel op dezelfde tijden. Dus met het begin en eind van de training zie ik hem meestal en dan kan ik mijn ogen niet van hem af houden. Ik kijk elke week uit naar maandag want dan zie ik hem weer. Volgend jaar ga ik naar de senioren en kom ik bij hem in het team. Hij geeft een van de jeugdgroepen training, en toen daar een vacature vrijkwam wilde ik zo graag, maar je moet 18+ zijn dus dat kon helaas niet. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn gevoelens voor hem moet doen, of het kan en of het oké is. Er was een halfjaar terug een incident binnen de club, waarbij een meisje van mijn leeftijd zich onveilig voelde door een lid van de senioren. Hij was verliefd op haar, maar zij niet op hem. Dat is een vriend van hem, en het meisje een vriendin van mij.  Hierdoor weet ik niet zo goed of hij mij wel leuk durft te vinden en of het kan, want dit was nogal een incident binnen de groep. Liefs mij!

3 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 27, 2025

hi 

als jij er wilt voor gaan ga er voor age is just a number alle nu ook wel niet te groot verschil van meer dan 10+ ma als hij daar oke mee is moet je de dingen van je vriendin en zijn vriend niet in de weg laten staan just go for it if you are ready 

veel successssss

xxx nevada

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Momenteel zou hij strafbaar bezig zijn. Leeftijd is maar een getal, maar wacht wel tot je volwassen bent volgens de wet. 

Liefs

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 28, 2025

Weet je misschien of hij al in een relatie zit?

Geeft hij soms signalen dat hij jou leuk vindt?