verliefd op begeleding.

  • 16 August 2019
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik ben en meisje met en lichte beperking van 17 jaar en zit sinds een jaar op een woongroep ik zat daarvoor in en instelling omdat het heel slecht met mij ging en ik emotonele problemen had. Nu ben ik daar inmiddels weg en zit ik op een woongroep omdat ik nog steeds erg onzeker en kwetsbaar ben mocht ik niet meer thuis wonen. Ik heb daar ook hele lieve een leuke leding maar sinds kort zit ik met en heel groot probleem ik ben heel erg verliefd geworden op L ik noem haar even L in verband met privacy. Ik had altijd al en goede band met haar en merkte dat ik haar steeds leuker begon te vinden ze is ook nog erg jong Pas 24 en onwijs aantrekkelijk ze weet nu wel dat ik verliefd op haar ben omdat ik het uiteindelijk hebt. Vertelt. Maar toch ervaar ik verdriet erom. Ze zei tegen mij dat verliefd zijn mag maar dat het niet kan en niet mag omdat zei begeleider is en ik haar client ik snapte dit heel goed maar de laatse tijd. Fantaseer ik er steeds meer over hoe het zal zijn als ik en relatie met haar had. En het doet echt pijn dat het nooit wat kan worden dit frusteerd mij erom en sinds dien ben ik onzettend onzeker wat moet ik doen? En hoe kom ik van deze verliefdheid af ze is zooo ontzettend leuk en het doet zo pijn dat ze mij niet ziet staan wat moet ik doen? Help

1 reactie

Hey, liefdes verdriet is niet makkelijk he. Het is van de meest pijnlijke dingen! Op dit moment moet je sterk zijn en dankbaar zijn dat je haar hebt mogen leren kennen en hoe ... dat ook is je hebt er waarschijnlijk veel van geleerd. Ik weet dat je een geweldig mens bent en dat jouw weg met liefde nog wel komt en dat je al die mooie dingen die je in je hoofd hebt nog wel mee gaat maken. Heb alleen wat meer geduld en alles valt op zijn plaats. Liefde vraagt veel verlangen en geduld maar als je de ware hebt gevonden is dat het helemaal waard. En ik ben ook nog steeds alleen hoor 😞 wees sterk en in het eind mag je trots zijn op jezelf &#x;

Reageer