Verliefd op 2 oudere meisjes

  • 15 February 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste Mede-Forumgebruikers,

Ik zit nu in het tweede jaar van een VWO-opleiding. Bijna een jaar geleden werd ik verliefd op een meisje. Ik we zitten niet echt in dezelfde vriendenkring en ze is 1 jaar een 8 maanden ouder dan dat ik ben (ik heb een 2 klassen overgeslagen). Ik merkte pas echter dat mijn gevoelens voor haar minder werden. Ik begreep niet waarom, totdat ik een week geleden merkte dat ik een ander meisje, dat in mijn vriendenkring zit en waar ik erg veel contact mee heb, erg leuk vind. Zij is ook anderhalf jaar ouder. Toch vind ik allebei de meisjes nog leuk, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Beiden weten niet dat ik ze leuk vind, alhoewel het eerste meisje geruchten erover heeft gehoord.

Ik weet nu niet wat ik moet doen. De anderen uit mijn vriendenkring weten wel over dat eerste meisje, maar ik heb nog niets verteld over die andere gevoelens. Ik hoop dat er onder jullie misschien iemand is die mij een advies kan geven en mij verder kan helpen. Het vertellen aan de meisjes is geen optie, maar aan mijn vrienden dan weer wel, want die vertellen dat niet door.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Groet, Jasper

1 reactie

Hi Jasper

Je hebt gevoelens voor twee meisjes. Is het een optie om die meisjes beter te leren kennen? Met dat meisje in je vriendenkring lijkt me dat haalbaar.

Je gevoelens delen met die meisjes vind je geen optie. Zou je kunnen vertellen waarom? Ik kan me voorstellen dat praten met het meisje dat eerder in een andere vriendenkring zit, wat spannender kan aanvoelen, maar praten met het meisje dat je wat beter kent, zou je misschien kunnen helpen.

Het lijkt me fijn om hier met je vrienden over te praten. Hebben jullie het vaker over dit soort dingen?

Groetjes
Kenshin

Reageer