Hoi ik ben op 2 jongens verliefd het probleem is niet het kiezen want dat heb ik al gedaan
Het probleem is wat moet ik in mijn hoofd met de andere jongen doen
Want ik kan hem niet vergeten
Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Hoi ik ben op 2 jongens verliefd het probleem is niet het kiezen want dat heb ik al gedaan
Het probleem is wat moet ik in mijn hoofd met de andere jongen doen
Want ik kan hem niet vergeten
Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Heyy
Dat je uberhaupt moet kiezen betekent dat je de eerste persoon niet zó leuk vindt, lijkt mij dan. Als je die ene jongen niet kan vergeten, misschien hou je dan meer van hem dan met de persoon waarmee je nu een relatie hebt. Vraag jezelf dit af: Als je 1 van hun zou moeten redden en de rest van je leven mee zou moeten leven, wie zou je dan kiezen?
Ik denk dat je daarna wel weet wie je moet kiezen!
let me knowww
Je hoeft iemand ook niet volledig uit je leven te wissen, zolang je de verliefdheid maar omzet in een vriendschap of iets dergelijks. Lukt dat niet, dan is het wel zo fair om open kaart te spelen met de jongen die je ‘gekozen’ heb.
Wat maakt dat je nog steeds verliefd op hem bent terwijl je nu een relatie heb met de ander? In principe focus je dan toch daarop? Tuurlijk is dit misschien te idealistisch maar probeer daar wel naar te streven. Als dat niet lukt, wederom: speel open kaart met je huidige vriendje.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.