Vraag

verliefd maar ik wil vrienden blijven

  • 17 December 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey

Aan t begin van het schooljaar ben k bevriend geraakt met een meisje uit mijn klas. Ik merk dat ik een crush begin te krijgen op haar, maar ik wil dat echt niet. Ze vind namelijk al iemand leuk, en dat vind ik prima want ik wil gewoon vrienden blijven.  Ik weet niet hoe ik stop met verliefd zijn dus nu negeer ik haar maar, ik zie niet echt een andere optie. Als iemand tips heeft pls want het zou fijn zijn als ik vrienden kan blijven


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey! :)

 

Oehh, deze situatie is wel lastig. Als aller eerste, gevoelens zijn er gewoon. Je kan er alles aan doen, maar negeren zou niet echt de aller praktische optie moeten zijn. Het is echt niet raar dat je iemand leuk vind waar je helemaal niet verliefd op wilt zijn. Misschien moet je daarom gewoon een appje sturen met hoe je je voelt en dat het niet je bedoeling is en er graag van af wilt, want wees nou even serieus, haar negeren zou de vriendschap net zo erg verpesten. Zeg gewoon dat je gevoelens krijgt maar dat je dat echt niet wilt, en dat je ook weet dat ze iemand anders leuk vind enzo. Misschien kan je ook een lijst maken met de red flags of irritaties die je aan haar hebt, om je zelf de motivatie te geven dat ze niet the one is. En misschien kan deze lockdown ook heel goed helpen, je hebt nu een beetje afstand van haar, dus kan je iets meer erover nadenken enzo. 

 

Hope this helpss!!

Reputatie 3
Badge +1

@Redvelvet 

Ik wil dit ook wel doen maar ben bang dat ze het dan tegen andere mensen gaat zeggen, want het is me te vaak gebeurt dat ik iemand heb vertrouwd die achteraf niet te vertrouwen was. 

- Onnodige quote verwijderd - 

Reageer