Skip to main content
Vraag

verliefd maar ga haar niet meer zien als ik niks doe

• May 8, 2025
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Hi iedereen misschien weten jullie het misschien ook niet maar ik ben bi sexueel dus ik val op jongens maar ook op meisjes en zit in mijn examen klas en ik ben op iemand verliefd en het ding is ik durf niet te vragen om haar nummer zeg maar want ik wil dus haar nummer hebben zodat ik contact blijf houden na de examens maar het ding is ik durfde nooit te vragen en gister kon ik op het idee om op een blaadje mijn nummer te schrijven maar gister durfde ik niet, dus ik dacht je vandaag, want ik ga gewoon mijn nummers schrijven op een blaadje en ik geef het gewoon aan mij kijk wat ze mee doet, maar ik had vandaag proefzitting En ik had geen les met haar, dus ik had gewoon nummer op m’n blaadje geschreven voor huis ging ging weg, maar ik kon met haar geen contact leggen omdat we ver van elkaar zetten liep haar daardoor ook mis nou weet ik niet wat ik moet doen morgen beginnen de examens en ik kan niet mijn nummer ervoor geven want als ze betrapt wordt met een briefje krijgt zij door mij een onvoldoende en slaagt ze niet en ik gun het haar zo erg maar misschien is zij eerder klaar en gaat zij dus eerder weg waardoor ik het ook niet erna kan geven wat moet ik doen

4 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 9, 2025

Hoi, oei ja ik snap het. Ik kan alleen maar adviseren om zo snel je een mogelijkheid ziet, haar je nummer te geven op een briefje. Heb je trouwens geen mailadres van haar ? 

Groetjes liefs Tartan X

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 9, 2025

Hey ​ik weet wat kan doen  .haar vrienden als het mislukt met dat briefje en zo. Kan je altijd aan vragen aan vrienden van haar om haar nummer. E-mail ook handig. Anders moet je er via via voor zorgen dat je haar nummer krijgt. Dit klinkt heel apart en stalkerig 😅 maar laten we zeggen dat ik ervaring hem met nummers krijgen van mensen waar ik nog nooit mee heb gesproken.

alles komt goed💕

• May 14, 2025

Heb wel e mail maar weet niet of ze haar school e mail check is nú examens enzo en na de examens gaan docenten waarschijnlijk toch niks bijzonders mailen waarschijnlijk 

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 27, 2025

Ja je hebt gelijk ​@Gekehenkie het kan denk ik geen kwaad om toch te proberen 😜