Verliefd

  • 26 March 2024
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, ik ben B, 14 jaar. Ik heb al best vaak getongzoend en gezoend, maar toen ging het uit met mijn vriendin (ik ben ook een meisje, dus lesbisch). Ik heb een vriendin F van 14 en ze valt op jongens (dat zegt ze maar ze heeft nog nooit een relatie gehad). Ik ben al heel erg lang soort van verliefd op haar, maar ik weet dat ze straight is en obviously zou ik nooit over iemand dr grenzen heen gaan. Aan de andere kant, als ik in mijn bed lig denk ik aan haar en dat ik met haar zoen , soms word ik daar ook geil van. En in de klas hetzelfde, ik denk altijd aan zoenen met haar. Ze is echt heel erg knap, maar we zijn beste vriendinnen. Ik ben al 4 maanden geleden door haar afgewezen, maar na die afwijzing, voelt en lijkt het alsof ze me aan het lijntje wil houden door soort van te blijven flirten enzovoort. Ik had op een feestje met vriendinnen (waar zij bij was) gezoend meerdere keren voor de grap met een andere vriendin, ze keek en gedroeg zich heel jaloers. Wat moet ik nu doen? Ik weet het niet meer.


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Van wat je nu vertelt komt het op mij een beetje over alsof deze vriendin je inderdaad aan het lijntje houdt, omdat ze wel je aandacht wil maar niet echt verkering wil. Wat je doet dat is natuurlijk jouw keuze, maar ik blijf zelf meestal geen vrienden met mensen waar ik verliefd op ben omdat dat alleen maar pijn doet. Maar als jij wel vrienden met haar wilt blijven is dat natuurlijk ook goed, maar ik zou het zelf niet doen.

Reageer