Vraag

Verliefd

  • 20 August 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Hey! Ik ben al verliefd op iemand voor al 4 jaar. Hij zit in mijn klas maar ik durf hem echt gewoon niet te vragen!

Hij had ook al een relatie met iemand een tijdje geleden en is nog steeds erg verliefd op haar volgens mij.. Ik ben een van zijn beste vrienden en ik ben bang dat ik straks nog inze vriendschap kapot maak! Kan iemand me helpen of tips?

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey,

Ik had ook op de basischool een hele erge crush op iemand en ik hoopte zo dat hij mij ook leuk vond, maar ik durfde het niet te vragen. Toen we naar de middelbareschool gingen kwamen we bij elkaar in de klas en ik was zo blij! Maar na de vakantie had ik helemaal geen crush meer en zijn we meer als vrienden doorgegaan. Als je echt heel graag verkering wilt, zal ik hem verkering vragen, (Dat kun je💪)  maar je kunt het ook gewoon laten gaan. Wat komt, komt en wat niet komt, komt niet. Alleen maar verliefd zijn is ook een superfijn gevoel.

XXX

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik zou voor de zekerheid eerst checken of hij nog met haar heeft. Maar als hij niet meer met haar heeft zou ik een kans wagen, als je al voor 4 jaar vrienden bent en hierdoor je vriendschap verknald is het geen echte vriend

 

Badge

Hi,

Het eennigste dat ik als tip kan geven is dat je de vriendschap ZEKER NIET moet kapotmaken.

 

Reageer