Skip to main content

Hoi,hoi


ik ben dus een verliefd op een jongen uit me klas, helaas is die jonge alleen een vriend van mij😬

ik vertelde het aan me beste vriendin en die vertelde het aan die vriend, dat werd drama en ruzie

 

hierdoor heb ik het enorm moeilijk op school en kan niks zeggen of mensen gaan roddelen of vinden het raar.

en ik kan ook niks bij iemand kwijt, hebben jullie tips?

 

Ik snap dat het vervelend is, waarom hebben jullie nu ruzie eigenlijk?

Ik bedoel, waarom zou je boos worden op iemand omdat hij/zij jouw leuk vind? Dat vraag ik mijzelf ook soms af. Ook raar dat mensen gaan roddelen.

Ik denk dat de meeste mensen het wel snel zullen vergeten, ik zou het nog even laten afwachten.
'T komt wel goed


Wel een lullige actie van die vriendin. Kun je het met haar uit proberen te praten? En ook met die vriend?

Roddelen gebeurt op elke school wel helaas. Daar is niet zo veel aan te doen. ‘Voordeel’ is dan weer dat er vaak heel snel wel weer wat anders gebeurd waar ze het over kunnen hebben. Jouw ding waait dan zo een keer weer over.

 

 


Ik snap dat het vervelend is, waarom hebben jullie nu ruzie eigenlijk?

Ik bedoel, waarom zou je boos worden op iemand omdat hij/zij jouw leuk vind? Dat vraag ik mijzelf ook soms af. Ook raar dat mensen gaan roddelen.

Ik denk dat de meeste mensen het wel snel zullen vergeten, ik zou het nog even laten afwachten.
'T komt wel goed

Das dus het ding, dit is al ongeveer 5,5 maanden

 


Reageer