Skip to main content

Verlegen online

• April 28, 2025
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Hoi forum gebruikers,

Ik ben Charlotte en ben 17+ jaar oud. De laatste tijd voel ik dat ik steeds meer verlegen wordt als het gaat om online interacties. Ik merk dat minder durf te spreken op andere forums/platforms die ik gebruik, ook al zijn de gebruikers daar wel prima. 

Heeft er iemand tips om minder verlegen te zijn op het internet? 

4 reacties

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hey charlotte 2024 dit is heel begrijpelijk en weet het is soms schatig om verlegen op online te zijn ik heb zelf een engelse vriend die pan is en nonbinair en ik kan diegene compleet vertrouwen en ik kan slay doen met diegene ookal ben ik een jongen en het gaat juist om de vrienden die je maakt (waarom heeft deze comment eigk helemaal niks met dit topic te maken nou euh tips euh ff denken) wees gewoon jezelf je hoeft niet anders te doen online als jij normaal verlegen bent is dit gewoon oke en er is niks mis met verlegen

• May 19, 2025

Hoi ​@anoniem1305 ,

Bedankt voor je lieve comment en de tips! (En het was ook interessant om jouw verhaal te horen!)

Groetjes van mij

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Hee Charlotte, ik herken dat wel! Misschien helpt het om eerst rustig mee te lezen en te reageren als je je iets zekerder voelt. En onthoud, iedereen is eigenlijk best onzeker online, dus je bent zeker niet de enige. 💗

• May 20, 2025

Hi ​@girlvan033 ,

Bedankt voor je antwoord en tips. Het geeft me veel geruststelling om te horen dat ik niet de enige ben.

Groetjes van mij