Verlangen om weer kind te zijn

  • 30 April 2024
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hebben jullie allemaal weleens dat je jonger wilt zijn?

Ik heb dat juist als ik (heel vreemd) naar baby’s en kinderen kijk, ik denk dan aan mijn verleden en hoe goed eigenlijk alles was.
Geen negatieve gedachtes, geen nerveusheid, geen onzekerheid… alleen maar blijheid en lachen. Ik weet dat ik dat juist veel meer moet doen maar het is lastiger geworden.

Mijn vader maakte ooit zo’n baby gebaar (hoe je een baby vasthoudt) en zei zo van op mijn verjaardag. “Je was nog zo klein”. Ik ging huilend op bed want ik had een complete crisis… denk ik? 

Heeft iemand dit weleens gehad? 


6 reacties

Reputatie 4
Badge

Heyy, ja ik denk ook altijd: ik wil gwn voor altijd kind blijven. En dan huil ik ook omdat ik dan altijd denk: straks gaan we allemaal dood. Ike ik voor altijd leven….

 

xxx

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik heb wel een soort gevoelens van dat ik niet per sé veel groter en breder en volwassener hoef te worden. Kun je natuurlijk niks aan doen maar baardgroei lijkt me maar lastig en niet mooi en sowieso al dat haar overal gaat er bij mij mooi af, zeker op mijn benen. Behalve op mijn hoofd xd. Ik ben blij dat ik een "vrouwelijk"  jongens lichaam heb ( mensen verwarren me vaak als meisje) en liefst blijft dat zo. En ook zo'n zwaardere stem vind ik niet meteen geweldig. Maar het komt natuurlijk toch en dan ben ik vast ook wel happy maar voor mij zou het niet echt hoeven..

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge

Hey,

Ik snap helemaal wat je bedoelt! Gewoon het gevoel van iemand zorgt voor je, niemand die zegt zoek het maar uit, alleen maar spelen en geen zorgen... Ik denk dat het gewoon normaal is maar ja…

Liefsss ❤️

Reputatie 4
Badge +1

Ik merk dit erg vaak kijkend naar spelende kinderen op de speeltuin ofzo en daar is dan toch dat gedeelte van niet kunnen loslaten dat het verleden klaar is

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @candentis,

 

het lijkt me ook wel leuk om even weer 4 of 5 te zijn en tussen de boodschappen in een winkelkarretje in de supermarkt te zitten en je nergens druk om te hoeven maken. Of een jaar of 8-10 te zijn en lekker buiten spelen en je alleen druk te maken over die hond die alleen maar blaft en ook nog achter een hek zit.

Ik zou niet nog een keertje 12, 13 of 14 willen zijn, want toen is er teveel gebeurd, Gelukkig niet alleen vervelende dingen, maar wel dingen die hun sporen nog nalaten. Ik ben toen misbruikt door andere jongens. Het ene moment leek er nog niks aan de hand en was het experimenteren en even later was het misbruik.

Nu ben ik 16 en ben ik wel weer happy en heb ik een leuk leven en eigenlijk zou ik niet echt veel ouder willen worden, Oeps dat klinkt alsof ik er mee wil stoppen, maar dat is niet wat ik bedoel, Ik wil jong blijven, iets van 18 ofzo lijkt me wel leuk, want dan mag je wel van alles, maar heb je nog niet zo veel verantwoordelijkheden, zoals een huis of een heel gezin.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik snap wat je bedoelt, geen verantwoordelijkheden. Zou ik ook willen…

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer