verkrachting zelfmoord

  • 21 February 2024
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Badge

31 oktober 2022, ben ik verkracht door mijn eigen vriend. als dat al niet genoeg was ik probeerde me te verzetten en daarbij ben ik van binnen kapot gemaakt en moest ik later onder narcose om hechting te krijgen. toen der tijd durfde ik niet tegen mensen te zeggen wat er echt gebeurt was dus voor mensen om me heen was het ¨verkeerd gaande seks¨ . Ik hield al lang niet van hem maar ik dacht dat dat bij een relatie hoorde, het was mijn eerste. ik werd emotioneel mishandeld. als ik probeerde uit te maken kreeg ik zelfmoord berichten. ik mocht geen vrienden hebben van hem alleen hem, zodat ik helemaal van zijn keuzes moest uitmaken. dus ookal zou het uit gaan kon ik niks meer van mezelf doen. het duurde 1 jaar en 4 maanden. tot dat hij besloot om mij te dumpen op mijn oma´s begrafenis. ik heb maanden geprobeerd om uit die relatie eerder te komen. hij kon niet tegen mensen die rookte dus ben ik daar toen aan begonnen. ik deed het voor stress. en nu ben ik verslaafd.  19 feb 2024, wij ik een einden maken van mijn leven. ik heb daarbij 2 mensen een appje gestuurd om afscheid te nemen. 5 minuten later stond de politie binnen. ze hebben me tegen gehouden, en heel mijn verhaal aan gehoord. degene die had gebeld was T., de jongen waar ik heel van hou. laat me wat informatie er over geven. T, mij ex vriend nu jammer genoeg, was mijn wereld hij begreep me hij luisterde naar mij. niemand in deze 2 jaar heeft mij zo veilig laten voelen. maar omdat ik nog steeds zoveel angst heb van het verleden. en er was een communicatie foutje tussen ons op 1 feb ben ik jammer genoeg in de aanval gegaan omdat ik bang was om mijn eigen gevoelens te kwetsen. ik wou niet weer over mezelf heen lopen. ik heb hem daarmee aflaten schrikken en nam hij afstand van mij. ik kan jullie met geen woorden beschrijven hoe veel ik van hem hou. hij heeft geen gevoelens meer. Ik ben nu al maanden aan het wachten voor mijn EMDR. maar ik kan het gewoon niet meer aan. ik heb degene verloren van wie ik het meeste hield. het is nu een klein weekje dat het uit is gegaan.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


1 reactie

Hoi @Qanniez ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne (De Kindertelefoon) 

Reageer