Skip to main content

Hey ik heb een vraag voor alle meisjes ik ben 1 jaar geleden veerkracht en ik haat fysiek contact nu gaat dat nog over gaan en zijn echt bijna alle jongens zo? 

Hey @Lisaaaa ,

 

Ik ben geen meisje, maar ik ga er toch even op reageren.

 

Echt vervelend dat je dit hebt meegemaakt dat je verkracht werd. Dit is echt HEEL strafbaar “verkrachten”.

 

Echt zeker niet alle jongens doen dit! In ieder geval ik moet er niet aan denken om dat te doen, echt totaal niet!

 

EN ik weet zeker van de mensen die ik ken, dat hun dat ook niet zullen doen!

 

Hieronder is wat informatie. Ik kan hier deeld uit op maken dat zeker niet elke jongen het doet.

 

Ik denk dat er meer jongens zijn de niet verkrachten dan jongens die wel verkrachten.

 

 

 


Wat vreselijk. Heel logisch dat je daar nu nog steeds last van hebt. Zoiets heeft gigantische mentale impact. Als je er echt mee zit en merkt dat het je in het dagelijks leven tegenwerkt, moet je misschien een nadenken over therapie om dit beter te verwerken. Dat is de moeite zeker waard, omdat het anders in de toekomst nog heel lang door kan werken.

Op de vraag ‘zijn alle jongens zo?’ is het antwoord natuurlijk nee, maar ik snap dat je door deze verschrikkelijke ervaring wantrouwend bent. Mensen die dit doen, zijn natuurlijk uitzonderingen. Het is ook niet voor niks één van de strafbaarste misdrijven in Nederland. De overgrote meerderheid respecteert gwn de grenzen van anderen en zou zoiets nooit doen. Er zijn echt genoeg jongens die super lief en zorgzaam zijn. Probeer, hoe lastig het ook is, niet achter elke jongen een verkrachter te zoeken, want zo zijn ze echt niet allemaal, maar volg je verstand. Als jij een slecht gevoel krijg bij een persoon, moet je daar zeker afstand van nemen, maar probeer er soms ook op te vertrouwen dat iemand een goed persoon is. Want dat zijn gelukkig de meesten.


Reageer