Vraag

Verkrachting


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Vanmiddag kwam ik thuis van school en toen stond me vader me op te wachten hij pakt me beet en sloeg me heel hard in me gezicht enzo en ik was buiten westen en toen werd ik wakker in ze bed en was die bezig met me te verkrachten en ik heb nu geen idee wat ik moet doen ik ben zo radeloos ik wil gewoon dood...

34 reacties

Ik hoop dat je slaappillen werken, en dat je een oplossing vind voor je paniekaanvallen.
@pin mulder0172 heeft veel nare dingen meegemaakt, dus ik denk dat zijn paniekaanvallen daardoor komen ( im not sure)
Nu komt er ff wat egoïstisch :P


Dit is alweer mijn 100e reactie, en ik ben nog steeds niet weggetrapt yeee! 🙂
Niet dat ik dat wil natuurlijk, absoluut niet. Ik vind de man op mijn pf gwn super cool.
Hoi allemaal
Sorry dat ik laat reageer maar mag maar bepalende tijd op internet.. om me zo meer rust te geven.. ik ben bang voor dat er weer nare dingen gebeuren zoals wat me vader deed ik schrik bijna van alles wat onverwachts is... ik huil heel veel voel me zo alleen.. ook de therapie die ik nu voel is heel moeilijk en heel zware want ze halen alles naar boven wat er gebeurd is en daar zit ik dan weer de hele dag en nacht mee en de slaappillen helpen niet ik slaap misschien twee uur per nacht.. ik ben heel moe... ik heb steeds meer medicjenen nodig om die nare gedachten te onder drukken ik hoop dat jullie Eem keer naar me.verhalen Willen luisteren als ik dan weer therapie heb gehad dat ik jullie een berichtje stuur om te zeggen hoe ik me voel.. ik hoor het graag van jullie x jen
Hoi!
Tuurlijk! Je kunt altijd je vehaal delen, zoals we al eerder zeiden. Dat blijft altijd gelden!
Therapie is zwaar en lastig en confronterend. Dat is niet te voorkomen en het is iets waar je dooheen moet. Nu is het zwaar, maar je zal merken dat het steeds beter te handelen is en op gegeven moment zal je met de beelden kunnen leven. Dat je niet kan slapen is vervelend. Misschien komt het juist doordat je zo vol zit met medicatie. Kun je met je behandelaar overleggen of het daardoor kan komen en of je dosis omlaag kan?
Gr. Pin
Hoi
Ja therapie is zeker erg zwaar want ze laten je je het herbeleven en dat zie je letterlijk weer wat is gebeurd en dat maakt me heel bang en verdrietig maar ik weet ook dat ik er door heen moet en ik slik steeds meer medicijnen om rustig te blijven enzo maar toch blijf ik heel slecht slapen... maar is het heel raar als ik me pa mis? Want ik heb ook wel leuke dingen met hem meegemaakt... ik mis me moeder ook heel erg en snap nog steeds niet waarom ze zelfmoord heeft gepeeld ik zit met veel dingen en vragen in me hoofd en de enen dag gaat het beter dan de anderen... en ik schrijf heel veel van me af veder huil ik heel veel omdat gewoon zwaar.. gr jen
Juist omdat je zo veel geconfronteerd wordt met de slechte kant van je vader, lijkt het me redelijk normaal dat je zijn goede kant mist. Iedereen heeft goede en slechte kanten.
Heeft je moeder niks achtergelaten? Geen brief ofzo? Misschien kun je contact opnemen met de mensen van de politie die haar zelfmoord hebben verwerkt.
Zoals ik al eerder zei, misschien heb je juist minder medicatie nodig om in slaap te vallen. Heb je het daar al eens over gehad?
Succes,
Gr. Pin
Hoi
Nee ze heeft geen briefje achter gelaten of iets daarom doet het me zoveel pijn want zit met veel vragen enzo ik heb het gister nog over minder medicijnen gehad maar ik kan niet met minder dan word het nog drukker in me hoofd en krijg ik rare gedachten want Xe hadden het wel,geprobeerd en tien deed ik weer een zelfmoordpoging.. en hadden ze het weer omhoog gedaan ik denk nog steeds aan zelfmoord en hoe het zou zijn als ik er niet meer ben ook ben ik me gaan snijden sinds een paar weken en dat voelt zo goed... gr jen
Reputatie 2
Badge

Gaat alles nog goed? Je hebt al een tijdje niet meer gereageerd.

Gaat alles nog goed? Je hebt al een tijdje niet meer gereageerd.

Hi, het account van de topic starter bestaat niet meer, dus de kans is heel klein dat je nog een reactie met een update zal krijgen.

Reageer