Vraag

Verkrachting


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Vanmiddag kwam ik thuis van school en toen stond me vader me op te wachten hij pakt me beet en sloeg me heel hard in me gezicht enzo en ik was buiten westen en toen werd ik wakker in ze bed en was die bezig met me te verkrachten en ik heb nu geen idee wat ik moet doen ik ben zo radeloos ik wil gewoon dood...

34 reacties

Hoi,
dat is echt heel erg heftig je moet meteen aangifte doen!!! Helemaal als dat vaker gebeurt
Hoi,
dat is echt heel erg heftig je moet meteen aangifte doen!!! Helemaal als dat vaker gebeurt


Jaa ga ik morgen doen met me mentor
Nee direct naar de politie die helpen meteen een mentor kan verder niks doen!!!!
Ik weet niet of dit de ver gaat maar mag ik vragen wat je vader dan bij je doet?
Ja ik ga nu de politie bellen enzo
Hoi,
Ten eerste: je ouders zijn echt #$3@&!#@ mensen. Ten tweede: doe aangifte. (Miss durf je dan ook te zeggen dat je mishandelt word) Wat ik je nog wil zeggen is: het licht niet aan jou! Jij deed en doet helemaal niks verkeerd. Ik snap dan ook niet waarom je ouders je straf geven, omdat jij zelfmoord wilt plegen door hun. Ik hoop echt voor je dat zoiets nooit meer gebeurt.
Het spijt me heel erg als wat ik nu zeg niet waar is maar deze post lijkt aangemaakt te zijn door een paar kinderen die grappig proberen te zijn zowel dan ben je heel zielig bezig en zo niet dan spijt het me oprecht
Hoi,
Ten eerste: je ouders zijn echt #$3@&!#@ mensen. Ten tweede: doe aangifte. (Miss durf je dan ook te zeggen dat je mishandelt word) Wat ik je nog wil zeggen is: het licht niet aan jou! Jij deed en doet helemaal niks verkeerd. Ik snap dan ook niet waarom je ouders je straf geven, omdat jij zelfmoord wilt plegen door hun. Ik hoop echt voor je dat zoiets nooit meer gebeurt.


Hoi

Ik heb aangiften gedaan en alles verteld van wat er allemaal is gebeurd politie nam had heel serieus.. ze hebben me gelijk uit huis geplaatst was allemaal heel heftig nu woon ik tijdelijk gesloten voor 6 weken in die weken gaan ze goed plaatsje voor me vinden zodatvik de beste hulp krijg alles te verwerken ik voel Md nu heel alleen en in de steek gelaten ben al dagen me zelf niet... hoop dat het nog terug komt want ik ben echt radeloos
Het spijt me heel erg als wat ik nu zeg niet waar is maar deze post lijkt aangemaakt te zijn door een paar kinderen die grappig proberen te zijn zowel dan ben je heel zielig bezig en zo niet dan spijt het me oprecht

Je hebt het fout dit is geen grap maar echt gebeurd.. jammer genoeg moeten mee maken...
@keepfighting Ik zou het echt niet leuk vinden als mensen me niet geloven. Pls zeg dat niet meteen want dat kan heel kwetsend zijn. Natuurlijk zijn er ook van die grapjassen op dit forum met een of ander fantasie verhaal, maar soms ook niet.
@MULDER0172
Zit je gesloten als in opgesloten, of als een soort tijdelijke opvang om zo een beetje van je problemen af te zijn? Ik hoop het laatste. WWaarschijnlijk komt ee nu goede hulpverlening en word je goed geholpen. Er zijn te minste mensen aan het werk om je problemen op te lossen. Ik hoop echt dat het weer goed met je komt! Helaas mag ik geen contactgegevens geven, dus dat je je alleen voelt kan ik niet echt oplossen. Stay strong! You can do this.
Hoi een aardig persoon,
Ik zit gesloten mag bijna niks nog eens alleen naar buiten... maar heb nu wel de beste hulp word heel goed geholpen met me problemen ik weet niet id ze me kunnen helpen want ik zit heel diep in de put voel me do alleen zoek iemand waar ik me verhaal bij kan dacht miss kan het hier? Hoor het graag
Natuurlijk kan je hier je verhaal kwijt. Er zijn hier áltijd mensen die naar je luisteren en je begrijpen. Stay strong!
Heftig zeg! Uiteraard kun je hier je verhaal kwijt @Mulder0172!

Goed dat je zo snel actie hebt ondernomen en naar de politie bent gegaan. Daar js moed voor nodig.

Gr. Pin
Hoi sorry dat ik nu pas reageer maar had geen telefoon of iets.. ik zit nog steeds gesloten omdat ze zeggem dat ik behandeling nodig heb en omdat ik paar een poging heb gedaan tot zelfmoord vinden ze het gevaarlijk als niet gesloten woon dat ik het dan weer zou doen... dus moet eerst behandeling afmaken waar ik nu mee begonnen ben daarna gaan ze een ander plekje zoeken om te wonen .. maar nog steeds zit ik met alles van me vader in me hoofd ik slaap amper eet heel slecht zie steeds die verkrachting voor me en dat is heel eng ook heeft me vorig week zelfmoord gepleegd en dat is haar gelukt... ze is voor een trien gesprongen ben der best wel verdrietig om. Houd het dan nooit op met alle ellende ?? Laat astblieft wat van jullie horen..
Hoi. Fiin dat je weer reageert, want ik was inmiddels bang geworden dat het je gelukt was. Anyway wat verdrietig voor je ? Dat die voor de trein is gesprongen. Ik hoop voor je dat de behandeling helpt om je wat beter te voelen. Ik denk dat de ellende in de wereld nooit helemaal ophoudt, maar voor jou ziet het er weer beter uit dan eerst (vind ik). Het is een moeilijke tijd ik weet het, maar blijf doorgaan. Laat die nare gedachten niet van je winnen! Jij bent sterker dan dat.
Groetjes, eenaardigpersoon
Hoi,
Ik denk niet dat je de juiste behandeling hebt, als ik deze problemen allemaal hoor. Kun je daarover praten met je hulpverlening? Het is wel belangrijk dat je alles verwerkt. Ook die zelfmoord is belangrijk goed te verwerken. Anders blijf je daar last van houden.
Gr. Pin
Hoi
Ja me moeder is voor een trien gesprongen omdat ze spijt heeft hoe het gegaan is enzo
Volgende week is de rechtszaak van me pa enzo spannend allemaal weer ja ik heb verschillenden therapie en maar vind hetzelfde nog niet werken. Want heb van de week weer een zelfmoordpoging gedaan waar door ik nu nog steeds in ziekenhuis lig... en me heel rot voel.. zie de hele tijd alller dingen voor me die zijn gebeurd.. ook ben ik bang nu ik weer een poging heb gedaan dat als ik naar huis mag uit ziekenhuis dat ik dam helemaal niks mag want zat al gesloten enzo maar dat ze dan 24/7 op me lip zitten ik wil graag de beste hulp hebben alleen het is zo moeilijk... ze willen nu dat ik emdr ga doen als therapie ik hoop dsg jullie me willen helpen hoor het graag van jullie
Hey,
Het is altijd goed om verschillende soorten therapie uit te proberen. Je hebt veel meegemaakt en het is echt belangrijk om met de juiste therapie aan de slag te gaan. Eerst zul je dan moeten accepteren dat het soms even duurt voor je de beste vorm hebt gevonden. Als je steeds beelden voor je ziet, dan kan EMDR goed gaan helpen. Ik heb er zelf positieve ervaring mee! Probeer je open te stellen voor hulp! Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
Gr. Pin
Hoi. Ik hoop echt dat een therapie je gaat helpen! Probeer het aub niet nog eens! anders zal je iedereen ongelukkig maken. Het komt wel weer goed, geloof me. Natuurlijk wil ik je helpen. Zeg maar wat ik moet doen, ik sta voor je klaar. Ik wens je hierbij veel beterschap toe! Doe geen rare dingen meer please.
Hoi. Ik zal proberen niks meer bij mezelf te doen! Maar heb het op het moment super moeilijk... ik zie elke keer alles weer voor me ik heb ieder nacht nachtmerries waardoor ik heel bang word en dan uren lig te huilen.. ik slaap bijna niet meer omdat bang bent dat er wat gebeurd.. ik durf ook niet meer alleen ergens heen zo bang ben ik.. en heb al twee keer therapie gehad het was best heftig ook heb ik elke keer paniekaanvallen die heel heftig zijn.. er is van de week ook bij mij depersie en ptss vast gesteld dus daar gaan ze nu behandeling voor opstellen ik weet het gaat een zware tijd worden... daarom wil ik jullie hulp vragen om me door deze tijd heen te slepen dat als er wat is of ik het even niet meer zie zitten dat ik dan hier een berichtje plaats en dat jullie me dan moet in praten enzo
Hoor graag van jullie x
Natuurlijk proberen we je te helpen, maar de keuze om jezelf iets aan te doen ligt natuurlijk bij jou. Jij bent degene die jezelf kan redden. Het kan zijn dat je te maken krijgt met politie/omstanders (hoop ik natuurlijk niet) maar ik vind dat ze je alleen fysiek redden. Ze maken je niet gelukkig. Anyway blijf leven wat er ook gebeurt!
Wat goed dat je hulp krijgt! Ook al voor je je zwak, jij bent echt zo sterk! Hoe jij je door dit alles heen slaat, respect, oprecht. Jij komt er wel, zoals je nu al laat zien. Ik weet het gewoon zeker, want jij bent een vechter!
Gr. Pin
Hoi,
Ik probeer me sterk te houden en er echt voor te gaan vechten op dit moment ben ik echt niet gelukkig ik huil heel veel geef me zelf de schuld van alles... ik ben echt bang voor alles als ik al een geluid hoor raak ik in paniek ik durf ook niet meer alleen te zijn dan raak ik zo erg in paniek dat ik flauw val... ik wil jullie wat vragen als dat mag? Of ik hier alles ik me slecht voel me verhaal kwijt kan misschien dar jullie me dan kunnen helpen... oh ja ik heb vandaag slaapmedicijnen gehad hopen dat het gaat helpen
Hoi,
Natuurlijk mag je hier alles kwijt en alles vragen wat je wilt! Daar is het forum juist voor! Voel je vrij alles te vragen, dit is een veilige omgeving :)
Weetje, huilen is eigenlijk goed voor je. Huilen uit je gevoel en laat je beter voelen, ook al merk je daar vaak weinig van. Er zijn mensen die niet kunnen huilen, dat is ook erg vervelend...
Waar ben je precies bang voor? Wat vind je eng? Waar ben je bang voor dat er gaat gebeuren? Misschien weet je geen antwoord op deze vragen en ben je zonder reden bang. Dat is niet erg. Misschien helpt het dan te bedenken dat er niks is om bang voor te zijn en dat je veilig bent! :)
Ik hoop ook dat je medicijnen werken!
Welterusten,
Gr. Pin
je kunt hier zetten wat je wil!! je blijft anoniem en hier probeert (bijna) iedereen je te helpen.

Reageer