Skip to main content

Ik ging een tijdje terug met een jongen en toen hij een feestje bij hem thuis had vroeg hij of ik ook kwam, vanwege avond klok bleef ik bij hem slapen maar moest ik van zijn moeder in zijn zusje haar kamer slapen (die was niet thuis) en hij sliep boven op zijn kamer met een paar vrienden.

ik noem hem even ‘piet’ piet kwam naar mij toegesneaked laar in de nacht en na een lang gesprek begon hij me te strelen en later zoenen, op een gegeven moment wou hij verder wat ik niet wou en ik ook duidelijk heb aangegeven door meerdere keren te herhalen dat ik het niet wou. vervolgens trekt hij toch zijn en mijn onderbroek uit en heb ik er maar niks over gezegd want ik vond hem leuk..

het was ook nog is zonder condoom en ik heb zelf een morning after pil moeten halen die een vriendin heeft betaald, hij heeft me na die nacht ook laten vallen en 3 maanden later die vriendin terug betaald terwijl hij me had beloofd te betalen.

ik voel me hier toch niet prettig bij ik ben er misschien wel in meegegaan maar ik heb wel aangegven dat ik het niet wou maar hoe zeg je dat als je iemand echt heel leuk vind?

ik weet alleen niet of ik nu verkracht ben of niet? ik heb gezegd dat ik het niet wou, of was het mijn schuld?

Dit is zeker verkrachting, het was tegen jouw zin! Heb je dit al met iemand gedeeld die je kan vertrouwen? 


Dit is zeker verkrachting, het was tegen jouw zin! Heb je dit al met iemand gedeeld die je kan vertrouwen? 

Nog met niemand ik ben bang om niet serieus genomen te worden, er zijn wel mensen die weten dat ik seks met hem heb gehad  maar niet hoe het echt gegaan is hoe ik me er bij voelde en wat er echt gebeurd is.


Heyy

 

Dit is volgens mij inderdaad verkrachting en dit is absoluut niet jouw schuld! Jij hebt meerdere keren gezegd dat je dit niet wou en toch heeft hij het gedaan. Het was dus tegen jouw zin in.

 

Misschien kan je dit toch wel met iemand delen die jij vertrouwd? Ik snap wel dat je denkt dat niemand je serieus zal nemen, maar dat is echt niet zo!

De mensen in je omgeving zullen jou namelijk echt wel serieus nemen en zijn er echt voor je! Ze kunnen je dan ook ondersteunen om hier mee om te gaan. Praten met iemand kan echt een hele grote opluchting zijn voor je.

 

Groetjes,

NaamNietBekend


 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

het was niet jouw schuld mensen zijn heel slim in hun trucjes om je schuldig te laten voelen maar geloof me dit is verkrachting en doe er iets aan om het af te kunnen sluiten


Ja, je bent verkracht. Je hebt hier geen toestemming voor gegeven.


Reageer