Vraag

verjaardagskadootje pleegmama

  • 15 August 2021
  • 8 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi ,

Kan iemand mij helpen ?? Mijn pleegmama is aanstaande dinsdag jarig ze zeg dat ze niets wil voor haar verjaardag . Maar dit wil ik juist wel doen omdat ze al zoveel voor mij en jongste zusje doet . Maar ik zou echt niet weten wat ze leuk / lekker vind daar ken ik haar nog te kort voor . Heeft er iemand meybe een leuk idee??


8 reacties

Heyy

 

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je pleegmama:tada:

 

Aangezien je pleegmama aangeeft dat ze niet perse iets hoeft zou je gewoon een kleinigheidje voor haar kunnen kopen.. Een aantal voorbeeldjes voor leuke cadeautjes zijn:

 

  • Een cadeaubon voor een leuke winkel
  • Een bioscoopbon zodat jullie een keer samen wat leuks kunnen doen / kijken
  • Een leuke kaart (met misschien een beetje geld)
  • Een bos bloemen
  • Een doosje met chocolaatjes
  • Een sieraad zoals een ketting of een armbandje
  • Een leuke (koffie)mok
  • Een make-up dingetje
  • Een lieve knuffelbeer :)

 

Misschien niet het meest originele, maar wie weet staat er wat tussen. Koop vooral iets wat jou leuk lijkt om te geven. Alle kleine dingetjes kunnen al een groot gebaar geven:slight_smile:

 

Succes!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +2

heyyy ik weet iets origineels, ik weet natuurlijk niet hoeveel geld je hebt maar miss kun je het samen net je zusje of pleegvader betalen

https://www.printyourgift.nl/assortiment/sport-vrije-tijd/vrije-tijd-en-hobby-artikelen/puzzels-bedrukken/?gclid=EAIaIQobChMIk6b0h9ez8gIVYIODBx35uQCpEAAYASAAEgLR-vD_BwE

Op deze site kun je handdoeken badjassen enzo met een tekst later bedrukken 

Of b.v puzzels met fotos laten bedrukken

Misschien is dit een leuk idee 

B.v op een badjas zetten iets van 

Youre my mom

Of 

With love (en je naam)

Ik denk dat je haar daar heel blij mee maakt als je b.v dat eerste zegt van je bent mijn mama 

Of met liefde van (je naam)

Ik denk dat ze dat echt cool vind als pleeg ma wetende

Maar miss gaat dat eerste voor jou te ver?

Last je weten wat je hebt gedaan

 

Xx roos

Reputatie 5
Badge +5

Dat is wel heel lief van je maar moet het over 2 dagen al hebben . En heb even gekeken maar is afwijkende levertijd . Maar kan ik evt zegge dat kadootje onderweg is 😆😆.

 

zal er eens over nadenken en bespreken in de groep .

NaamNietBekend noemde al aardig wat dingen die je op betrekkelijk korte termijn nog kan regelen. (Roos had ook een mooi idee, maar dat gaat helaas niet meer, wellicht voor Moederdag of kerst o.i.d..

Ik wilde daar nog een fles wijn aan toevoegen. Wellicht kan je pleegpapa die met/voor je halen (bijvoorbeeld bij een delicatesse zaak/drankenier). Kijk even in de koelkast wat voor wijn ze drinkt. Als ze fan van (speciaal)biertjes is, kan je ook een bierpakketje halen.

Een goede bos bloemen is altijd zo gehaald. Alles is in principe goed, het gaat ook een beetje om het gebaar dat je/jullie toch nog iets gehaald hebt/hebben. Succes!

Reputatie 6
Badge +7

Wat ontzettend lief van jullie.

Weet je, je pleegmama kan ook nog wel zonder badjas of zeep.  Wat ze waarschijnlijk wel kan waarderen is iets van jullie. Schrijf iets op een briefje of papiertje of kaartje. Waarom ben je blij om bij haar te zijn? Waarom ben je blij dat zij er is?  Ben je dankbaar dat zij er is? 

Als je zoiets schrijft, dan is dat onbetaalbaar.

Weet je, je pleegmama kan ook nog wel zonder badjas of zeep.

[…]

Als je zoiets schrijft, dan is dat onbetaalbaar.

Goede aanvulling. Echter, een combinatie kan ook! Een cadeautje mét een leuk/mooi kaartje/briefje.

Iets persoonlijke, voor een hobby van haar of iets wat grappig is en alleen jullie twee begrijpen (als je zoiets hebt). Je kan ook samen met haar wat leuks gaan doen dus dat je haar bijvoorbeeld 2 tickets voor de bioscoop cadeau doet, dan ga je daar met haar heen. Ik zou het in ieder geval proberen te houden bij iets persoonlijks of samen iets doen, dat heeft meer waarde dan een duur cadeau. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniempje 15 

Iets zelf knutselen of schrijven vind mijn moeder vaak het leukst leuker dan het cadeautje zelf haha. Dus ik zou zeker ook zelf iets knutselen voor er omheen of bijvoorbeeld een brief / gedicht.

Veel succes

Groetjes NV

Reageer