Vraag

verjaardag tijdens lockdown

  • 20 January 2021
  • 9 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik word zaterdag 13 maar bijna iedereen heeft afgezegd. Ook vanwege corona hadden we het klein gehouden. Zelfs mijn crush, mijn tante, en mijn nichtje heeft afgezegd help?!


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Tja, das nou eenmaal lockdown, alvast gefeliciteerd maar je kunt daar niks aan doen....

Reputatie 6
Badge +7

Mag er niet 1 beste vriend/vriendin blijven logeren?

ik heb mijn verjaardag ook moeten vieren zonder gasten

alleen mijn 2 beste vrienden zijn langsgeweest (verspreid over 2 dagen)

dat hoort nou helaas bij deze coronatijd

iedereen levert iets in 

helaas jij dus ook

toch gefeliciteerd en probeer er toch iets moois van te maken

Hee bananen zijn krom,

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!🎉

Helaas hebben die mensen afgezegd, maar er mag tegenwoordig sowieso nog maar 1 bezoeker komen. Daarnaast is het wel voor je eigen gezondheid, risico en dat van anderen.

Maar gelukkig zijn er ook andere manieren om je verjaardag wel samen te vieren! Je kunt bijvoorbeeld videobellen via Whatsapp of een teams of zoom meeting houden, dan kun je toch met veel mensen tegelijk zijn en vier je het een beetje met elkaar.

Ik begrijp dat het heel jammer is, toen ik jarig was, kon mijn eigen zus niet eens komen, omdat ze in quarantaine zat. Balen, maar we hebben gebeld en dat is dan wel even leuk.

Probeer er het beste van te maken, en op deze manier kan het ook hartstikke leuk en gezellig zijn😉

Groetjes,
Simply Me

Hey, 

Ja dat is naar inderdaad, ik was zelf ook jarig in de eerste lockdown maar heb het ook niet kunnen vieren natuurlijk. Tis vervelend maarja er zijn wel ergere dingen in de wereld op het moment.

Alvast gefeliciteerd!

Heyy,

Alvast gefeliciteerd!!!

Dat is erg vervelend! Maar je mag idd maar 1 persoon ontvangen thuis. Maak er het beste van! 

Stel dat ze wel zouden komen en toevallig komt er een boa ofz langs, heb je n boete! 

tip: Ga  videobellen!

 

xxagirlxx

 

Reputatie 1
Badge +1

Mag er niet 1 beste vriend/vriendin blijven logeren?

ja klopt maar ik heb psychische hulp nodig en daar helpt sociaalcontact t meest bij

Gefeliciteerd nog, ik hoop dat je nog een beetje een leuke dag hebt gehad.

Reputatie 3
Badge +1

Is het misschien mogelijk om een digitaal verjaardagsfeestje te houden? In ieder geval gefeliciteerd!

Reageer