Skip to main content

Hoihoi, daar ben ik weer:). Even kort uitleggen: Ik ben over een paar dagen jarig en ik heb al “traditie” dat ik elk jaar ga uiteten met mijn ouders en mijn broertje op mijn verjaardag. Alleen mijn vader heeft sinds kerst een long distance vriendin. (Ze woont in italie) En die is dus op mijn verjaardag in Nederland. Dus nu komt mijn vader helemaal niet uiteten op mijn verjaardag omdat zijn vriendin er is. En dit vind ik heel moeilijk en raar omdat die vriendin is er echt om de twee weken. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet en ik vind het echt heel moeilijk. Ik durf het ook niet tegen hem te zeggen want dan gaat hij miss boos worden of zoiets. Iemand tips?

 

dankjewel alvast!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

zie ook forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens 

Hoi @Hiikbeniemandopdezeaarde, helaas heeft niemand optijd gereageerd en heb ik het ook telaat gezien, maar ik vraag me af hoe het is gegaan? Als je dit vaker hebt: durf het gewoon te zeggen tegen je vader, hoe moeilijk het ook kan zijn!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

 


Hey, aahw sorry dat we te laat zijn 🫢. Ik denk dat @Monkeyboy69  helemaal gelijk heeft. Het is moeilijk maar wel het beste. Hoe ging het uiteindelijk? 

Maiskolfje X


Uiteindelijk heb ik met hem gepraat en is hij toch gekomen met zn vriendin. Was uiteindelijk wel echt heel gezellig!:) dankjewel voor jullie reacties🫶🏼🫶🏼🫶🏼


Fijn dat het gezellig was! 
xx


Reageer