Vraag

verhuizen naar buitenland?

  • 21 November 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben nu 15 jaar, hoe oud moet ik zijn om naar bijvoorbeeld iran of saudi arabie te verhuizen? mijn ouders zijn erg links en pro lgbt en heel accepterend. Ik heb vind homoseksualiteit extreem goor en heb ook een hekel aan verschillende bevolkingsgroepen. Iran en Saudie Arabie lijken me goede landen om heen te gaan en te gaan wonen en werken, hier worden homos, joden en vrouwen op goed manieren bestraft. ik vind nederland verschrikkelijk om in te wonen en zou het fijn vinden om in een land te wonen waar viezerikken nog op goede manieren bestraft worden.


2 reacties

Hallo angst8228 :)

Ok, dankzij Nederland heb je tenminste nog kansen. Je zou juist blij moeten zijn om in dit land te wonen. Wat is er precies mis met LGBT volgens jou? Het zijn ook gewoon mensen. De enige waarmee iets mis is is met jou. 

-TheMightySlayer <3

Heyy

Vgm moet je 18 zijn. En zelfs als je 18 bent kun je het financieel wrs niet aan om een huis te kopen. Laat staan in het buitenland. Zoals TheMightySlayer zegt, eerlijk gezegd zijn je kansen hier beter. Probeer eens te achterhalen wat je zo “goor” vindt aan homoseksualiteit, wat je zo erg vindt aan het feit dat joden en vrouwen op dezelfde manier worden behandeld als andere mensen. Dat zijn we tenslotte allemaal. Mensen.

Groetjs

Reageer