Skip to main content
Vraag

Verhuisd, ruzie , en opa is overleden 😢😐

• July 4, 2025
  • 56 reacties
  • 799 Bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

kiki
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

Heelheelheel veel succesΒ je kuntΒ het ​@BoterbloempjeeΒ !! 😘

Β 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • March 12, 2026

Hi,

Dankje lieve ​@YusaΒ , ​@Blauwe BanaanΒ en ​@kikiΒ ! πŸ˜˜πŸ’“

LiefsπŸ™‚

Jacqueline.
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 16, 2026

Heyyy wat kut om te horen dat je het zo moeilijk hebt ❀️,mijn opa is ook overleden,5 jaar geleden,maar dat maakt het gemis niet minder.

Ik hoop dat het snel beter met je gaat ❀️ 

Liefs πŸ«‚ πŸ«‚Β 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 22, 2026

Hey lieve ​@BoterbloempjeeΒ ,

Hoe ging het gesprek?  Sorry als ik mss ongeduldig ben hoor😘

Liefs ❀

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@CantaloupeΒ ,

Β 

Nee hoor! Lief dat je vraagt! 😘β™₯️

Β 

Het gesprek ging eigenlijk minder goed dan verwacht πŸ™Š Ze begrepen het opzich wel, maar ze zijn bang als ik minder doe dat ik dan blijf zitten.. er zijn eigenlijk 2 opties nu; zo door blijven gaan en naar school te gaan voor extra ondersteuning/ hulp (als dat nodig is)Β  zodat ik wel over kan gaan ofΒ Β wel minder te doen, en dat ik de rest alsnog later wel moet inhalen voor het eind van het schooljaar, maar omdat ik al aangeef veel stress te hebben en nauwelijks motivatie te hebben verwachten ze niet dat het dan nog lukt om bij te blijven. πŸ˜“ Weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen, gelukkig begrijpt mijn moeder me wel beter en is ze van plan om te bespreken of ik misschien bezig kan met de vakken waar ik uiteindelijk examen mee moet doen en daar zegmaar op focus om wel over te kunnen/ mogelijk dat ik werk van dit jaar nog volgend jaar af kan maken.. het is allemaal een beetje chaotisch zo, maar wat ik nu heb en eigenlijk zou moeten doen lukt echt niet..☹️ ik ga voor nu maar het gesprek afwachten wat mijn moeder nog wil hebben met school.

Veel liefs β™₯️

Β 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 26, 2026

Hey lieve ​@BoterbloempjeeΒ ,

Wat rot en lastig dit..πŸ˜“ Is dit eig je examenjaar of volgend jaar pas?❀

Hoop dat school toch iets voor je kan doen nog, snap wel dat dit niet te doen is zo😘

Liefs.