Skip to main content
Vraag

Verhuisd, ruzie , en opa is overleden ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜

• July 4, 2025
  • 53 reacties
  • 748 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Sorry dat ik hier heel lang niet meer ben geweest. Zoals ik al zei in 1 van mijn topics ben ik verhuist..โ˜น ben het er ook nog steeds niet mee eens maar kan er helaas niks meer aan doen.ย  Ik kan nu wel een beetje mijn plek vinden maar het voelt heel raar en mis veel mensen..ย  Mijn ouders hebben vaak ruzie.. denk vooral omdat we steeds dicht op elkaars lip zitten en dat er een aantal dingen zijn gebeurt โ˜นmet vriendinnen gaat het nog steeds net soepel en met iemand heb ik eerst een pauze, ik hoop dat het contact wel meer terug gaat komen maar ja het is afwachten en heb ik eigenlijk ook wel iets ergers aan mijn hoofd, vorige week is mijn opa overleden ๐Ÿ˜”โ™ฅ๏ธ en ik ben er nog steeds kapot van voor de verhuizing ging het al niet goed met hem en moest hij naar een verzorgingshuis ookal wou hij dat niet en zat er mee dat ik en mijn ouders minder bij hem kunnen zijn, dat vind ik al super erg.. ๐Ÿ˜ญโ˜น vorige week werd mijn moeder gebeld dat het slechter ging en dat hij ons iets wou vertellen, toen we aankwamen was hij al verslechterd en ging praten nauwelijks ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ญ gelukkig had hij het opgeschreven maar toen ik bij hem was kon ik alleen maar huilen en voelde ik me zรณ schuldig dat we moesten verhuizen ๐Ÿ˜” morgen is de crematie en ik zie er enorm tegen op, het voelt echt alsof ik steeds opnieuw door de grond zak..๐Ÿ˜ญ ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen en laat het hier maar bij . Ik zal proberen meer weer op het forum te zijn en wat vaker kijken/ reageren. โ™ฅ๏ธ

Veel liefs en heb het hier wel gemist โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ

53 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 4, 2025

Lieve โ€‹@Boterbloempjeeย  ik ben heel erg onder de indruk van je verhaal. Ik leef echt met je mee en ik wil je sterkte wensen en wij allemaal hier houden je virtueel vast! ๐Ÿซ‚๐Ÿซ‚โ™ฅ๏ธ Dikke knuffel en nogmaals veel sterkte lieverd! ๐Ÿ˜˜

Liefs, Tover xxxx

• July 4, 2025

Awย meid!! Ik heb het echt met je te doen. Heel veel sterkte en een hug .๐Ÿซ‚ย 

xx Lieve.

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 4, 2025

Hey meissie wat stom van de verhuizing! En wat verdrietig nieuws over je opa, gecondoleerd!โค๏ธ Ik hoop dat het binnenkort wat beter met je gaat lieve โ€‹@Boterbloempjee. Dikke (virtuele) knuffel van mij๐Ÿค—

• July 4, 2025

Hoi lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Ah nee toch, wat super erg ๐Ÿ˜“ Schok wel toen ik het lasโ˜น๏ธ Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.. ๐Ÿ˜”heel veel sterkte en een dikke knuffelย โคโค

Veel liefsย โค

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 5, 2025

Hey โ€‹@Boterbloempjeeย . Wat naar van je opa. Als het helpt kan je misschien een foto van hem in je kamer hebben? Soms helpt dat om het beter te verwerken. Ik heb bijvoorbeeld een bakje met een kaars erin van mijn opa en oma.ย 

En weet dat je zo veel mag huilen als je wilt! Houd alsjeblieft niet in, dat is later het vervelendste gevoelย 

Groetjes Lupus

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 5, 2025

Hoi lieve schat, ik sluit mij graag aan bij iedereen! Heel veel kracht en sterkte en ik wens je toe dat het heel snel beter voor jou wordt! Praat met je opa, denk aan de mooie dingen, herinner hem zoals je van hem houd. Geef je tranen ruimte en wij steunen jou allemaal. โ™ฅ๏ธHoud moed en mijn kaarsje brandt vandaag voor jou! โ™ฅ๏ธ๐Ÿ•ฏ๏ธ

Groetjes liefs Tartan XxXย 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 5, 2025

Hoi, heel veel sterkte! Ik heb geen wijze woorden maar ik hoop dat je je beter gaat voelen en heel veel liefde! ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Groetjes Tjempie xxx

• July 5, 2025

Heey lieve โ€‹@Boterbloempjeeย !

Wat vreselijk dit, gecondoleerd met je opa๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ’– ik weet even geen betere woorden maar ik hoop dat je een manier kunt vinden om er mee om te gaan en het wat dragelijker wordt. Wat โ€‹@Lupusย zegt over een foto is een goed idee! En het kan opluchten om te huilen dus hou dat vooral niet in. Ik denk aan je en wens je heelย  veel sterkte.๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜

Veel liefs en dikke knuffel Spaceflower ๐Ÿ’–

• July 5, 2025

Hallo lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Gecondoleerd en wat een verhaal zeg!๐Ÿ’–ย Ik sluit me volledig aan bij wat de rest hier heeft gezegd.ย 

Ik begrijp dat dit jou zo raakt, het is niet erg dat je er even niet was.

Veel liefs en ook van mij een dikke virtuele knuffel ๐Ÿฉท๐Ÿค—๐Ÿฅฐ!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 5, 2025

Gecondoleerd! Ik wens je veel succes!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 17, 2025

Hii lieve iedereen,

Bedankt voor de lieve reacties!!๐Ÿค—โ™ฅ๏ธ

โ€‹@Lupusย , ik heb een foto van mijn opa in mijn kamer staan en dat helpt ย wel een beetje โ™ฅ๏ธ

Sorry dat ik wat later reageer๐Ÿ™‰๐Ÿ™ˆ

Veel liefs โ™ฅ๏ธ

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 17, 2025

Hoi lieve โ€‹@Boterbloempjeeย 

Gecondoleerd! Wat naar dat dit allemaal gebeurt is. Gaat het al wat beter?

Liefs โ€‹@Wolkjeย โค๏ธ

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 17, 2025

Lieve โ€‹@Boterbloempjeeย 

ย 

Erg verdrietig om dit te lezen. ๐Ÿ˜ญ

ย 

Het lijkt er ook wel op dat je nu opeens heel veel dingen in รฉรฉn keer te verduren krijgt. *knuffeltje*

ย 

Je hoeft je natuurlijk niet schuldig te voelen dat jullie gaan verhuizen daar heb je denk ik zelf niet voor gekozen? Hoop wel dat je snel weer leuke vriend(inn)en maakt en je leven weer kan oppakken. Dat zou jouw opa ook gewild hebben denk ik!

ย 

Veel sterkte en zorg goed voor jezelf! ๐Ÿ’— Liefs, xxVera ๐Ÿ’‹

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 17, 2025

Hoi lieve โ€‹@Wolkjeย , het gaat eigenlijk helemaal niet goed en voel me alleen maar slechterย  en slechter, maar ik maak er wel een nieuw topic over ๐Ÿ˜ฃโ™ฅ๏ธ

โ€‹@Vera16xxย , Dankje!! โ™ฅ๏ธ heb inderdaad niet zelf voor de verhuizing gekozen..๐Ÿ˜žโ™ฅ๏ธ

โ€‹@Cantaloupeย , was vergeten om het in het eerdere bericht te zetten, maar is niet erg als je niet weet wat je moet zeggen, al lief dat je reageert. โ™ฅ๏ธ

Liefs โ™ฅ๏ธ

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 30, 2025

Hoe gaat het nu met je?โค๐Ÿซ‚ย 

Veel liefs en knuffel โคโคย 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • August 11, 2025

Hi lieve โ€‹@Konijntje8ย ,

Sorry dat ik laat reageer โ™ฅ๏ธ het gaat opzich wel ben nog wel vaak verdrietig en voel me naar over mijn opa, maar het wordt wel iets makkelijker. En deze vakantie geeft gelukkig wel veel afleiding, wat erg fijn is. Lief dat je vraagt! ๐Ÿค—

Liefs en knuffel terug โ™ฅ๏ธ

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 12, 2025

Hey โ™ฅ๏ธ! Fijn dat het iig iets beter gaat en je afleiding hebt !ย  En verdrietig zijn mag altijd over je opa dat is helemaal goed en geef er aan toe dat helpt je ๐Ÿ˜˜ ik hoop ook dat je nog wat super leuke en grappige dingen beleeft deze vakantie en dat alles weer een stuk beter voor je wordt/is. Jij verdient dat zo ontzettend! Dikke knuffel en liefs ! ๐Ÿซ‚โ™ฅ๏ธ

Liefs, Tover xxx

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Hoi โ€‹@Boterbloempjeeย ,

fijn om te horen dat het wel gaat en fijn dat het wat makkelijker voor je wordt. Lees dit nu allemaal maar wat erg voor je en nog gecondoleerd met je opa๐Ÿฉท hoop dat je nog een fijne vakantie hebt.

ย 

liefs๐Ÿฉท

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 14, 2025

Ah snap wel dat je nogย verdrietig over bent, is ook logischโค Fijn dat het wel beter gaat nu en je afleiding hebt๐Ÿค—

Liefsย โค

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • August 14, 2025

Hii,

Dankjewel lieve โ€‹@Tover01, โ€‹@Konijntje8ย en โ€‹@Blub! Knuffel๐Ÿค—

ย 

Liefs โ™ฅ๏ธ

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

heey lieve โ€‹@Boterbloempjeeย lang niet gesprokenn x wat doet dit pijn om te lezen t spijt me zo erg.. die ruzie is gwn stom ruzies zijn stom mr t hoort erbij mr dat maakt het niet minder vervelend probeer misschien er met je ouders er over te praten als je daar veilig genoeg voor voelt. Fijn dat het contact tussen je vriendinnen nog wel goed gaat! en gecondeleerd van je opa das gwn stom :/ zoveel sterkte en liefde van mij xxxxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 22, 2025

Heyy lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Hoe gaat het nu met je?โค

Liefs๐Ÿค—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 9, 2025

Hi lieve โ€‹@Konijntje8ย ,

Beetje late reactie dit, sorry๐Ÿ™ƒ. De laatste tijd gaat het niet zo goed.ย  Na de zomervakantie zou ik weer beginnen met school, maar dit hield ik maar 2 weken vol- ik heb weer vaker veel hoofdpijn en het gevoel dat ik flauw val/ het ook gebeurt.ย  Dus ik volg nu 3x in de week online lessen, want anders is het niet te doen.. vind het eigenlijk nog steeds wel te veel, maar wil ook niet snel zeuren en mijn ouders begrijpen me ook niet dus doe het maar gewoon. Door stress en soms paniekย  werkt het ook allemaal niet mee, ik merk vooral nu dat ik veel bezig ben met wat er allemaal gebeurt is en lukt gewoon niet om het los te laten. In de vakantie leek het echt beter te gaan maar kan nu helemaal geen draai meer vinden en mis mijn vrienden ook enorm ze hebben het vaakย  of te druk of het gaat niet goed met ze, waar ik nogal bezorgd over ben maar kan er toch niks aan doen ๐Ÿ˜ฃ zou vooral het liefst mijn beste vriendin willen zien, maar is wel lastiger als we niet meer dicht bij elkaar wonen. โ˜น๐Ÿ˜ช Verder is er niet echt iets gebeurt of veranderd ๐Ÿ™‰๐Ÿ™ƒ lief dat je vraagt! โ™ฅ๏ธ

Liefs ๐Ÿค—

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 9, 2025

Heyy lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Ah wat naar..๐Ÿ˜“โค Weet je waardoor dat flauwvallen komt?๐Ÿ˜•.. Het is wel een beetje herkenbaar wat je zegt, niet zo erg dat ik ook echt flauwval maar wel dat gevoel/ dat school heel moeilijk gingโ€ฆ Je bent รฉcht geen zeur dan hoor en is heel rot als je constant over je grens gaatโ€ฆย :(( Mss kun je het eerst met school zonder je ouders over hebben? Als ze het dan begrijpen en ook tegen je ouders zeggen dat in overleg met jou zij ook denken dat het beter is om minder te doen, denk ik dat je ouders het wel zullen begrijpen hoorโค Hoop dat het lukt om wel te zeggen๐Ÿ˜˜

Snap wel dat met je vriendin super rot is / je bezorgd bent๐Ÿ˜“ Hmm als vaak contact lastig is kun je mss vaker brieven naar elkaar schrijven? Zodat je wel weet hoe het met hun gaat maar mss makkelijker is voor hun als ze druk zijn.. maar doe je mss al welโค

Geeft niet hoor dat je later reageert๐Ÿ˜Š

Veel liefs (en welterusten vast๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™‚)

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 9, 2025

Van mij ook alle liefs lieve โ€‹@Boterbloempjeeย !! โ™ฅ๏ธ๐Ÿซ‚ Tover ๐Ÿ˜˜