Verhalen lezen helpen mij

  • 20 September 2022
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet niet goed hoe dit werkt maar ik vind het lezen van verhalen erg leuk. Ben zelf best een eenling, leef erg op mezelf en weet soms niet helemaal waarover ik nu kan schrijven en dat is dan zowat nog het enige wat me in leven houdt. Dus mijn vraag aan jullie is , wil je een verhaal of dan een stukje tekst vertellen over wat je hebt meegemaakt of wat je leuk vind of tips voor mij???? (Voor inspiratie). Ben nogal hopeloos namelijk. In ieder geval heel lief en alvast bedankt ik waardeer jullie allemaal, ik vertel ook wel een keer iets terug, als je dat leuk zou vinden dan. 
 

Liefs,

Pinvoor


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Pinvoor ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Emotions are just a phase

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, er zijn ook best veel topics met verhalen er in ☺ en een paar gedichten topics bijv. En over dingen die mensen hebben meegemaakt. Maar bedoel je iets over avonturen ofzo of grappige belevingen ?  Ik heb er wel een paar in mn topics. En sommige ( niet seks) vragenlijstjes zijn ook leuk want in de antwoorden zie je ook wat sommigen mee maken .

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 2
Badge

Hey, misschien kan je (als je dat durft) naar een bibliotheek gaan en vragen of je een keer tijdens het voorlees uur mag lezen :)

Reageer